וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בירם ודויטש לא ימהרו למכור - הם מבינים ששווי החברה יגדל"

רם דגן

22.11.2005 / 10:05

כך אומר דני וקנין, האחראי בפועל על כל השקעות הפניקס, לאחר רכישת 41% מבית ההשקעות אקסלנס-נשואה; "העסקה הזאת מצמצמת את הפערים מהמתחרים שלנו. המטרה היא לשווק את מוצרי אקסלנס-נשואה למבוטחים של הפניקס"





לפני שהגיע לעמדתו הנוכחית בפניקס כיהן דני וקנין באחת המשרות הנחשקות ובעלות העוצמה בשוק הישראלי - המשנה למנכ"ל אי.די.בי. כרו"ח ושותף בכיר במשרד קסלמן וקסלמן ליווה וקנין את נוחי דנקנר בדרך להשתלטותו על החברה של משפחת רקנטי, ומשם היתה הדרך קצרה לכך שמי שנחשב למלך של שוק ההון הישראלי יקרא לדגל את אחד מחייליו הנאמנים.



כחלק מתפקידיו בקבוצת אי.די.בי שימש וקנין דירקטור במספר רב של חברות מטעמה של הקבוצה, ואף מונה מטעמה ליו"ר חברת נתוני הבורסה קו מנחה. למרות זאת, שמונה חודשים בלבד עברו מאז שהגיע לחברה ועד שעזב לטובת התפקיד הנוכחי, שבו הוא משמש בארבעת החודשים האחרונים. לפניקס הגיע על פי צו הקריאה של המנכ"ל הטרי של החברה, יהלי שפי, שגם איתו יש לוקנין שנים ארוכות של היכרות.



מדוע עזבת את אי.די.בי?



"התפקיד בקבוצת אי.די.בי הוגדר יותר כתפקיד מטה. זה נכון שהייתי בעמדת מפתח, אבל לרוב דובר בעמדה של יועץ, ולא של מי שלוקח את ההחלטות בשטח - זאת בניגוד לעמדה הנוכחית שלי בפניקס, שבה יש לי נגיעה להתנהלות של החברה בתחומי האחריות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully