וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת נתי סקל: אתרGetIT לא מפצה בכל הסכום

נופר סיני

22.11.2005 / 11:58

לאחר שבעקבות קריסתו של ספק המחשבים נתי סקל נותרו מאות צרכנים ששילמו עבור המחשבים אך לא קיבלו אותם; P1000 ואתר וואלה!שופס יעניקו פיצוי מלא



מאבק הצרכנים באתרי המכר באינטרנט בעקבות קריסת נתי סקל ממשיך לתת את אותותיו: אתמול הכריז אתר המכירות P1000, מקבוצת smile אינטרנט זהב ויורוקום, כי יעניק ללקוחותיו בכל קנייה תעודת אחריות המבטיחה כי במידה ולא יקבלו את המוצר שהזמינו מהספק - יקבלו החזר כספי מלא. בכך מצטרף P1000 לאתר וואלה!שופס, שכבר החל בעבר לספק אחריות מלאה לכספי הצרכנים.



לאחר קריסתו של ספק המחשבים נתי סקל נותרו מאות צרכנים ששילמו עבור המחשבים אך לא קיבלו אותם. תחילה התנערו אתרי המכר (נטאקשן, סקאל און ליין, P1000 ו-GetIT) מאחריותם לכסף בטענה כי הם רק מתווכים בעסקה, אולם לאחר מחאה צרכנית ממושכת חזרו בהם והתחייבו לפצות את הצרכנים. בעקבות הפרשה נראה כי האתרים הפנימו את העובדה שהקנייה ברשת נתפסת על ידי הציבור כמסוכנת וכי עליהם לערוב לכספי הצרכנים. P1000 הוא אמנם הראשון שמכריז על כך רשמית, אך ל-TheMarker נודע כי אתרים נוספים מתכוונים גם הם לשנות את התקנונים שלהם בהתאם.



בתוך כך נמשך תהליך פיצוי הצרכנים הנפגעים בפרשת נתי סקל, ולא בלי בעיות. סער גינזבורסקי, שעמד בראש קבוצת הנפגעים, מדווח כי אתר P1000 נתן החזר כספי מלא לצרכנים הנפגעים, נטאקשן מחזירים את מלוא הסכום באמצעות שילוב של תווי קניה ושירותי אינטרנט וסקאל אונליין מחזירים בימים אלה את הכסף באמצעות תלושים לרשת חנויות סקאל.



עם זאת, מציין גינזבורסקי כי קיימים קשיים בהליך פיצוי הצרכנים של אתר המכר גט-איט, אשר התחייב לפצות את הנפגעים בסכום של 80% מגובה העסקה לקנייה חוזרת באמצעות האתר. "לא זאת בלבד שגט-איט הוא האתר היחיד שלא מחזיר את מלוא הסכום", אומר גינזבורסקי, "אני גם מקבל דיווחים מצרכנים על כך שהאתר מתחמק וכי הם לא מצליחים לממש את זכותם לקבל את ההחזר".



בגט-איט דוחים את הטענות: "שקר וכזב. גט-איט בחרה להחזיר את הפיצוי, בגובה של 80% מהמחיר ששולם, ואנחנו עומדים בכך", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully