וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק מחזיר המלצת "קנייה" למכתשים אגן

נתן שבע

22.11.2005 / 12:02

בדוישטה מציבים מחיר יעד של 32 שקל - 28% מעל מחירה בשוק: "עשויה לרכוש חברות עם מכירות של 300 מיליון דולר"

תוצאות פושרות מעט ברבעון השלישי למכתשים אגן הובילו לירידה של 6% במחיר המניה בשבוע האחרון. יחד עם זאת, בדויטשה בנק מצטרפים להמלצות החיוביות על מכתשים אגן ומעודדים לגבי ההמשך. אלה מעלים את המלצתם למניה חזרה ל"קנייה" ואת מחיר היעד ל-32 שקל - 28% מעל מחירה הבוקר בפתיחת המסחר.

למרות תנאי השוק הקשים ברבעון השלישי, מכתשים מוכיחה כי יכלה להתמודד איתם בהצלחה, כותבים בדויטשה בנק. הדבר מעלה את הביטחון שלנו כי מכתשים תשיג את היעדים שהציבה לעצמה בתוכנית האסטרטגית שבנתה. מכתשים גדלה בקצב מהיר יותר מהתעשייה כולה והתחזית לצמיחה ושיעורי הרווחיות ב-2006 היא חיובית, מוסיפים בבנק ההשקעות. מכתשים הגדילה במהלך הרבעון את נתח השוק שלה באמריקה הלטינית וגם בדוישטה מעריכים כי עונת הזריעה בברזיל שהחלה נראית טוב.

בנוסף, מציינים שם כי תחזיות לביקוש לקוטלי פטריות כנגד החילון האסיאתי (שפוגע בעלי הסויה) בארה"ב עלו שוב בעקבות ההוריקנים. זאת לאחר האכזבה שנרשמה ב-2005 ולאחר שפגעה באופן חלש בחקלאיים. אם אכן כך יקרה, ייפתח שוק של 150 מיליון דולר לעומת 40 מיליון דולר בשנת 2005.

גם בדויטשה חוזים כי החברה תנקוט במדיניות של רכישות ב-2006 כשחלק ממדיניות של הרכישה החוזרת בהיקף של 150 מיליון דולר, עשויה להצביע על כך. הרכישה החוזרת תמנע בעצם דילול קטן יותר של בעלי המניות במקרה של עסקה שתכלול גם החלפת מניות. חברות בעלות הכנסות שנתיות של 300-150 מיליון דולר עשויות להוות יעד לרכישה, אך גם חברות בגדלים נמוכים יותר, מעריכים בדויטשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully