וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS סבור שהשוק החמיר אתמול יתר על המידה עם אם סיסטמס אך חותך את מחיר היעד ל-37 דולר

שירלי יום-טוב

22.11.2005 / 13:32

אם סיסטמס איבדה אמש 8% בשל הודעת אינטל על כניסתה למיזם משותף עם מיקרון לייצור שבבי פלאש; UBS: אינטל תוכל להציג מוצר מתחרה ל-MDOC רק בעוד שנה



מניית איבדה אמש כ-8% בעקבות הודעת אינטל על כניסתה למיזם עם חברת השבבים מיקרון לייצור שבבי פלאש. בבית ההשקעות UBS סבורים שתגובת השוק היתה חריפה מדי והאנליסט ג'ונתן הלף אינו צופה ירידה בתחזיות החברה ל-2005 ו-2006. "אנו לא מתעלמים מכניסתה של אינטל לשוק, אך אנו סבורים ששוק ההון לא מזהה נכון את עמדתה של אם סיסטמס בשוק. למעשה, כניסתה לשוק מאשרת את ההערכה שלנו ששוק שבבי זכרון ה-NAND לא רווי ומכשירים נוספים יכילו בעתיד שבבים כאלה במקביל לירידת מחירים", כתב הלף אתמול.



הלף סבור שהודעתה של אינטל היתה צפויה, אם כי עדיין לא ברור לאיזה שוקי קצה מיועדים השבבים שהיא תייצר תחת המיזם עם מיקרון. הוא רואה את הכרזת אינטל ככניסה של ספק נוסף לתחום ופחות ככניסה של מתחרה פוטנציאלי לאם סיסטמס.



למרות הערכה זו, הלף סבור שאם סיסטמס כן תמצא את עצמה לבסוף מתחרה באינטל, בתחום המובייל דיסק און צ'יפ (רכיב זכרון המשולב בטלפונים סלולריים ומחשבי כף יד). להערכתו תחרות מכיוונה של אינטל תגיע בעוד שנה לפחות - הזמן הדרוש לפיתוח מוצר.



למרות נסיונות ההרגעה, הלף מוצא לנכון לחתוך לאם סיסטמס את מחיר היעד ביותר מ-4 דולרים ל-37 דולר כשהסיבה לכך היא השוואת מכפילים בתחום. מחיר היעד החדש משקף מכפיל 2 על הרווחים הצפויים בשנה הבאה והוא גבוה ב-25% מהמחיר בו נעלה אמש המניה את המסחר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully