וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית משפט לערעורים אישר את צו המניעה הזמני נגד טבע ורנבקסי - לא יוכלו למכור גירסה גנרית לאקופריל של פייזר

עומרי כהן

22.11.2005 / 20:26

טבע ורנבקסי ייאלצו להמתין עד לסיום המשפט בנוגע לתקפות הפטנט על התרופה; האקופריל מיועדת לטיפול ביתר לחץ דם ואשתקד הסתכמו מכירותיה בארה"ב ב-387 מיליון דולר



בית משפט פדרלי לערעורים בארה"ב אישר היום החלטה קודמת של בית משפט מחוזי בניו ג'רזי, המונעת מ ומחברת התרופות ההודית רנבקסי, למכור גירסאות גנריות לתרופת ה-Accupril של ענקית התרופות פייזר. האקופריל מיועדת לטיפול ביתר לחץ דם ואשתקד הסתכמו מכירותיה בארה"ב ב-387 מיליון דולר.



בדצמבר אשתקד החלו טבע ורנבקסי לשווק את טבליות הקוינפריל, בעקבות אישור שקיבלה רנבקסי לתרופה מרשות המזון והתרופות בארה"ב. אולם במארס השנה הוציא בית המשפט בני ג'רזי צו זמני האוסר על שתי החברות לשווק את טבליות הקוינפריל, על רקע ההנחה כי פייזר עשויה לזכות בתביעה שהגישה כנגדן בגין הפרת פטנט. היום הפך בית המשפט לערעורים את הצו לקבוע וכעת יאלצו שתי החברות להמתין לסיום המשפט על תקפות הפטנט.



בהחלטתם ציינו שופטי בית המשפט לערעורים, כי בית המשפט המחוזי פעל בשיקול דעת כאשר הסיק שפייזר צפויה לזכות בתביעה שהגישה כנגד טבע ורנבקסי בגין הפרת פטנט. עוד ציינו השופטים, כי האינטרס הציבורי מעניק העדפה למניעת מכירת התרופה בידי שתי החברות.



פייזר כבר ציינה בעבר, כי בכוונתה לתבוע פיצויים מטבע ומרנבקסי בגין השקת הקוינפריל, אשר הסבה לה נזקים כספיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully