וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשת בעלי מניות באגודת קו-אופ להדחת הוועד הממונה

עודד ארבל

23.11.2005 / 8:27

בבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד משה זינגל, נאמר כי היא מוגשת לאור הממצאים שנקבעו בהחלטת השופט, יוסף שפירא, מבית המשפט המחוזי בירושלים ביולי השנה



נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, אורי גורן, לא קיבל בתחילת השבוע בקשה של בעלי מניות להדיח את הוועד הממונה באגודת קו-אופ הרבוע הכחול. בבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד משה זינגל, נאמר כי היא מוגשת לאור הממצאים שנקבעו בהחלטת השופט, יוסף שפירא, מבית המשפט המחוזי בירושלים ביולי השנה. בהחלטתו ביקר השופט את התנהלותה של אגודת הקו-אופ באמצעות הוועד הממונה.



לטענת זינגל, מהחלטת השופט עולה כי הוועד הממונה לא גילה לאלפי בעלי המניות את החלטת רשם האגודות השיתופיות מיום 15 באוקטובר 2001 בנוגע לאפשרות ולמועדים להגשת ערעור בקשר לרישום בפנקס חברי האגודה.



התנהגות זו, שלטענת עו"ד זינגל גרמה לאלפי בעלי מניות לאחר את המועד לדאוג לרישומם בפנקס חברי האגודה, הוגדרה על יד השופט בין השאר במלים "התנהלות חמורה" ו"מצג שווא".



בקשה נוספת של עו"ד זינגל התייחסה לקביעה קודמת של השופט גורן, שלפיה המועד האחרון לפנייה להכרה במניות היה 7 בדצמבר 2004 וכי לאחר מכן אין הכרה במניות. לטענת זינגל יש לשנות את המועד, מכיוון שלא נמסרה לבעלי המניות בזמן הודעה על ידי הוועד הממונה.



השופט גורן לא קיבל את הבקשה להדיח את הוועד מתפקידו מכיוון שזהו, לדבריו, שלב מאוחר בתיק. הוא הוסיף כי הארכת המועדים של בעלי המניות תידון בנפרד בבית המשפט שבו מתנהלת כל תביעה ותביעה. לטענת עו"ד זינגל, משמעות החלק השני של ההחלטה היא, שמעתה כל מי שסבור כי מגיעה לו מניה יוכל לפנות לבית המשפט ולבקש להכיר בו כבעל מניה.



(בש"א (19157/05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully