וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SAP מרחיבה פעילותה בתחום התוכנה למגזר הקמעוני: רוכשת את Khimetrics האמריקאית

ליאון איצקר

23.11.2005 / 10:41

השלמת הרכישה, שתנאיה הפיננסיים לא פורסמו, צפויה בינואר 2006; בספטמבר הודיעה SAP על רכישת ספקית פתרונות התוכנה לשוק הקמעוני - Triversity



ענקית התוכנות העסקיות הגרמנית SAP הודיעה אתמול כי היא רוכשת את חברת התוכנה האמריקאית Khimetrics, זאת בצעד להרחבת פעילותה בתחום התוכנה הקמעוני. השלמת הרכישה, שתנאיה הפיננסיים לא פורסמו, צפויה בינואר 2006 והיא כפופה לאישור רשויות ההגבלים העסקיים.



Khimetrics מספקת פתרונות תוכנה המאפשרים לקמעונאיות לנתח מחיר ומיקום של פריטים, לחזות רווחיות וליישם אסטרטגיות מכירה. החברה, הנמצאת בבעלות פרטית, ממוקמת באריזונה ומעסיקה 130 עובדים. לפי הודעת החברות, על לקוחותיה של Khimetrics נמנות קמעוניות כמו Albertsons, Lowe's ו-7-Eleven.



בספטמבר הודיעה SAP על רכישת Triversity הקנדית, ספקית פתרונות תוכנה לשוק הקמעוני מסוג point-of-sale, בעסקה שתנאיה הפיננסיים לא פורסמו.



אורקל, מתחרתה של SAP, ביצעה מספר רכישות בשנה האחרונה, כולל של חברות תוכנה למגזר הקמעוני. במארס רכשה אורקל את חברת התוכנה האמריקאית ריטק תמורת 643.3 מיליון דולר. זאת, לאחר מלחמת מחירים שניהלה עם SAP, ושבסיומה משכה האחרונה את הצעת הרכש שלה עבור ריטק. ביולי הודיעה אורקל על רכישת יצרנית התוכנות לרשתות קמעונות, פרופיטלוג'יק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully