וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטק משקיעה בקווי ייצור חדשים כדי לעמוד בביקוש; ההכנסות צמחו ב-12% ל-8 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

23.11.2005 / 11:10

הרווח הנקי - 360 אלף דולר מול הפסד של 200 אלף דולר ברבעון המקביל; צופה המשך מגמה חיובית ברבעו הבא ולתוך 2006; המניה זינקה 285% בשנה האחרונה



תשואה של 285% בשנה האחרונה - זה המספר שמציגה מניית , מאחוריה עומדת החברה המייצרת מעגלים מודפסים ונשלטת על ידי איש העסקים יוסי מימן. החברה מפתח תקווה ממשיכה לשפר את ביצועיה, כך עולה מדו"חות הרבעון השלישי שפורסמו אמש לאחר תום המסחר בוול סטריט. אלטק סיימה רבעון רביעי ברציפות של רווחיות והמשיכה לצמוח בשורה העליונה.



אלטק מכרה ברבעון שחלף ב-8 מיליון דולר, עלייה של 12% ביחס לרבעון המקביל ושל 8% ביחס לרבעון הקודם. בכך התקרבה אלטק לרמה הגבוהה ביותר של הכנסות שהושגו מאז הרבעון הראשון של 2001 - 8.3 מיליון דולר.







אלטק השיגה רווח נקי של 360 אלף דולר, 5 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 200 אלף דולר ברבעון המקביל ודיווחה גם על רווח תפעולי של 480 אלף דולר - פי 2 מהרווח התפעולי ברבעון הקודם. לצד העלייה בהכנסות סייעה לאלטק עלייה בשולי הרווח הגולמי ל-21% - כמעט פי 2 משולי הרווח ברבעון המקביל.



אריה רייכרט, מנכ"ל החברה, ציין בעת פרסום תוצאות הרבעון הקודם שאלטק צפויה להמשיך ליהנות ממגמה חיובית גם ברבעון הבא. בהודעת החברה אמש הוא ציין שהחברה צופה המשך שיפור התוצאות גם לתוך 2006.



אחד הגורמים לתחזית החיובית של החברה הוא חוזים שנחתמו במהלך החודשים האחרונים בארה"ב. אלטק חתמה על שלושה הסכמי מסגרת עם יצרנית מכשור רפואי ששמה לא נמסר. מעבר לכך, אלטק קיבלה כבר הזמנות מלקוח זה ומלקוח נוסף - חברה בתחום הבטחוני. מוצריה של אלטק נמצאו בהערכה גם אצל חברה נוספת, מתחום התעופה, וככל הנראה אושרו. רייכרט ציין שהחברה החלה לספק מוצרים ללקוחות אלה והכמויות צפויות לגדול ברבעון הרביעי ובמהלך 2006



אינדיקציה לביקוש הגובר למוצרי החברה אפשר לקבל מכך שהחברה החלה להשקיע בהרחבת קווי הייצור של המעגלים המודפסים. ההשקעות ממומנות מהלוואות חדשות מהבנקים.



אלטק סיימה את הרבעון השלישי עם 380 אלף דולר בלבד במזומן. מול הקופה המצומקת ניצב קו אשראי וחוב לטווח קצר של 4.2 מיליון דולר, חוב לטווח לטווח ארוך של 1.4 מיליון דולר ואג"ח להמרה בגובה 390 אלף דולר. שווי השוק של החברה, הנסחרת ברשימת החברות הקטנות בנאסד"ק, מסתכם בכ-18 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully