וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווח של 18 מיליון שקל לאיסתא בינואר-ספטמבר

עירית רוזנבלום

23.11.2005 / 12:15

תחלק דיווידנד ביניים בסך 13 מ' שקל. יו"ר איסתא: "התוצאות מצביעות על שיפור בכל תחומי הפעילות של הקבוצה"

רשת משרדי הנסיעות איסתא ליינס, דיווחה היום על רווח נקי של 12.7 מיליון שקל ברבעון השלישי של שנת 2005, לעומת רווח של 8.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 46%. מחזור המכירות של הקבוצה, המורכב מהכנסות ממכירות, שירותים והכנסות מעמלות, הגיע ל-541 מיליון שקל, לעומת 489 מיליון ברבעון השלישי בשנת 2004. הוצאות ההנהלה וכלליות לרבעון זה ירדו מ-9 מיליון שקל ל-8.4 מיליון שקל, למרות הגידול בהיקפי הפעילות.

בתשעת החודשים הראשונים לשנה זו, מציגה איסתא רווח של 18 מיליון שקל, לעומת 12 מיליון בשנת 2004 - גידול של 50%. ההכנסות בשנה הנוכחית הגיעו עד כה למיליארד ו-145 מיליון שקל, לעומת מיליארד ו-52 מיליון שקל אשתקד - גידול של 9%.

הוצאות הנהלה וכלליות ירדו השנה ל-21.6 מיליון שקל, לעומת 22.9 מיליון שקל אשתקד. עם זאת, לפי נתוני הלמ"ס, בחודש אוגוסט נרשמה ירידה חדה של 13% בתנועת היוצאים לחו"ל. לדברי מנכ"ל הקבוצה אחישי גל, התבצע תיקון בחודש ספטמבר ונרשם גידול משמעותי בתנועת היוצאים לחו"ל, למרות התחזיות.

לדברי עו"ד שמעון סיבוני, יו"ר דירקטוריון איסתא, מדובר בתוצאות שיא לאיסתא בעשור האחרון: "התוצאות מצביעות על שיפור בכל תחומי הפעילות של הקבוצה, גידול בהכנסות וברווח, לצד התייעלות תפעולית מתמשכת". לאור התוצאות החיוביות, החליט דירקטוריון הקבוצה על חלוקת דיווידנד ביניים בגובה של 13 מיליון שקל.

קבוצת איסתא היא קבוצת התיירות הגדולה בישראל והיא כוללת את איסתא - רשת הנסיעות הגדולה בישראל; אמריקן אקספרס - רשת הנסיעות לקהל העסקי; נופש ישיר - המתמחה בדילים ובמוצרי הרגע האחרון; וואלה טורס - מיזם האינטרנט בשיתוף עם חברת וואלה; וקריאה אחרונה (last call) - מיזם אינטרנט ללקוחות ישראכרט.

בשנת 2004, רשמה איסתא רווח נקי של 14.5 מיליון שקל והכנסות של מיליארד ו-326 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully