וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלדס תחלק תלושי קנייה למסעדות החברה בארה"ב בסכום כולל של 22 מיליון דולר

רויטרס

23.11.2005 / 12:22

התלושים יחולקו במסגרת מסע קידום מכירות תלושי הקנייה של החברה לקראת תקופת החגים; אנליסטים: מקדונלדס תגרוף רווחים גדולים מהצעת תלושי המתנה



מקדונלדס, רשת המזון המהיר הגדולה בעולם, השיקה קמפיין תלושים חדש בארה"ב, תחת השם The Arch Card.



רבים מ-13 אלף הסניפים של מקדונלדס ברחבי ארה"ב הציעו את התלושים האלה מזה מספר חודשים, אולם החברה חיכתה לעונת החגים כדי להשיק את המבצע באופן רשמי. במסגרת הקמפיין, תמכור מקדונלדס תלושי מתנה בשווי 5, 10, 25 ו-50 דולר. בשנת 2006 תתחיל החברה במסע פרסום לתלושים, שיתמקד בנוחות שהם מאפשרים לצרכנים.



כדי לעודד את הצרכנים בארה"ב לקנות את תלושי המתנה, תחלק מקדונלדס תלושים של דולר אחד, ללא תשלום, בשווי כולל של 22 מיליון דולר: 5 מיליון תלושים יחולקו לנוסעים בחברת סאות'ווסט בארה"ב, 9 מיליון תלושים תחלק החברה לקונים סנדוויץ' עוף או סלט עם רצועות עוף בחנויותיה בארה"ב ו-8 מיליון יחולקו ללקוחות אמריקן אקספרס.



מקדונלדס אינה רשת המזון הראשונה להציע תלושי מתנה מעין אלה. רשת בתי הקפה סטארבאקס ורשתות נוספות בארה"ב מציעות תלושים דומים מזה זמן מה.



אנליסטים טוענים שמקדונלדס תגרוף רווחים גדולים מהצעת תלושי המתנה, משתי סיבות: האחת - התלושים גורמים לקונים לקנות יותר באמצעותם, והשנייה - השימוש בהם חוסך זמן יקר בקנייה ומקצר את ההמתנה בתורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully