וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודאק ישראל תקלוט 100 עובדים חדשים בשנת 2006

עינב בן יהודה

23.11.2005 / 13:22

במסגרת גיוס העובדים החדשים, תעניק החברה בונוס בשווי של בין 400 ל-1,200 דולר לכל עובד שיגייס לחברה עובד חדש; הצורך בעובדים נובע מהמעבר של קודאק מהתחום האנולוגי לדיגיטלי



קודאק ישראל מתכננת לקלוט כ-100 עובדים חדשים בשנת 2006. החברה מעסיקה כיום כ-1,000 עובדים. לדברי אלי לזר, סמנכ"ל משאבי האנוש של החברה, הצורך בעובדים נוספים נובע מהמעבר של קודאק העולמית מהתחום האנולוגי לתחום הדיגיטלי. "במסגרת החלטה זו, מרכז הפיתוח בישראל הופך לאחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה", אמר לזר.



לזר ציין כי החברה תתמקד בקליטת מהנדסי אלקטרוניקה, מהנדסי חשמל, אנשי תוכנה, פיזיקאים, כימאים והנדסאים. לדבריו, החברה תקלוט גם בוגרי אוניברסיטאות מצטיינים. במסגרת גיוס זה, תעניק החברה לכל עובד שיגייס לחברה עובד חדש - בונוס בשווי של בין 400 ל-1,200 דולר.



"גיוס עובדים באמצעות חבריהם העובדים בחברה, הוא אחד מערוצי הגיוס המרכזים שלנו", אמר לזר. "זה חלק מהתרבות הארגונית שלנו שמטרתה הגברת המעורבות של העובדים. ביטוי נוסף שלה הוא ניוד וקידום עובדים". עוד הזכיר לזר, כי במהלך שנת 2006 צפויה החברה לעבור למשרדיה החדשים בפתח תקווה, שבהם הושקעו כ-200 מיליון שקל.



לפני מספר חודשים רכשה ענקית הצילום קודאק את חברת קריאו, תמורת כ-988 מיליון דולר במזומן. קריאו פועלת במסגרת חטיבת התקשורת הגרפית של קודאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully