וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסר מכשול נוסף בדרך למיזוג ברק-נטוויז'ן

ערן גבאי

23.11.2005 / 14:03

אסיפת בעלי האג"ח של ברק 013 אישרה את ההסדר. אי.די.בי ומתב יזרימו לברק כ-32 מיליון דולר ויגדילו אחזקותיהן בחברה

אסיפת בעלי האג"ח של חברת השיחות הבינלאומיות וספקית האינטרנט 013 ברק, אישרה אתמול בערב את הסדר האג"ח של החברה ברוב של 99.9%. ההסדר גובש בחודשים האחרונים על ידי מנכ"ל החברה, דוד קמיניץ.

בהצבעה השתתפו כ-90% ממחזיקי האג"ח של החברה. מתוך בעלי חוב של 122 מיליון דולר, הצביעו בעלי חוב של כ-112 מיליון דולר בעד ההסדר, בעוד שבעלי חוב של 87 אלף דולר התנגדו לו.

הסכם המימון בברק נעשה בהתאם לסעיף 350 לחוק החברות, המסיר מכשול נוסף בדרך למיזוג ברק ונטוויז'ן - תוכנית שקבוצת אי.די.בי מנסה להוציא אל הפועל במהלך שנת 2006.

על פי הסדר האג"ח שאושר, אי.די.בי ומתב יזרימו לברק כ-32 מיליון דולר ויגדילו את אחזקותיהן בחברה ל-81.5% ו-18.5%, בהתאמה. כעת, לצד הזרמת הכסף לחברה, יונפקו אג"ח ב-65 מיליון דולר לחמש שנים, בריבית של 10%, בנוסף לאג"ח הקיימות, של 122 מיליון דולר.

לדברי קמיניץ, התמיכה הגורפת של מחזיקי האג"ח בהסדר מעידה על חוסנה של ברק ועל כך שבעלי האג"ח מאמינים בה, ביכולתה העתידית ובמנהליה. קמיניץ הוסיף עוד, שלמרות הקשיים שניצבו בפני החברה, היא הצליחה לעמוד בכל יעדיה האסטרטגיים והתפעוליים.

הסדר האג"ח יובא בימים הקרובים לאישור סופי של בית המשפט, כחלק מההליך הפרוצדורלי. מיד עם קבלת האישור, יועברו 32 מיליון הדולר למחזיקי האג"ח, כפי שהוסכם.

בקבוצת אי.די.בי מתכוונים למזג את ברק ונטוויז'ן, כחלק מקבוצת תקשורת גדולה, שבמרכזה צפויה לעמוד חברת הסלולר סלקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully