וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ה-1 בדצמבר: הבינ"ל מצטרף לפועלים ולדיסקונט ומפרסם חבילת עמלות; מזרחי ולאומי מחכים לרגע האחרון

שרון שפורר

23.11.2005 / 14:23

מעבר לשתי החבילות הבסיסיות של בנק ישראל, השיק הבינ"ל שלוש חבילות נוספות: חבילה בסיסית ללקוחות עם פעילות נמוכה, חבילה מורחבת למשקי בית וחבילה בלתי מוגבלת לחשבונות פעילים במיוחד



במקביל להיתר שפירסמה היום המפקחת על המחירים במשרד התמ"ת, המתיר לבנקים לגבות עמלה בגובה של 1.21 שקלים עבור ארבעה שירותים בסיסיים בחשבון העו"ש - לקראת יישומה של עסקת החבילה בנושא עמלות הבנקים החל מה-1 בדצמבר - מצטרף היום הבנק הבינ"ל לפועלים ולדיסקונט ומודיע על השקת סדרה של חבילות עמלות, הכוללת שתי חבילות של בנק ישראל ועוד שלוש חבילות ייחודיות.



עם כניסתה של מהפכת העמלות לתוקף בעוד ימים ספורים, ייאלצו כל הבנקים לספק את שתי החבילות הבסיסיות ובנוסף, יעצבו חבילות נוספות על פי ראייתם. מזרחי עתיד להודיע על חבילת עמלות כבר בימים הקרובים ומלאומי עדיין לא נמסרה כל הודעה.



החבילה הראשונה שמציע הבינ"ל, היא חבילת תשלום לפי פעולה שעוצבה על ידי בנק ישראל. במסגרתה, ישלם הלקוח עמלות לפי מספר הפעולות שיבצע בפועל, מתוך רשימת פעולות בסיסיות שנקבעה ובעלות של 1.21 שקלים לפעולה. כמו כן, נקבעה עמלת מינימום של 10 שקלים לחודש. לפי הוראות בנק ישראל, לקוחות שלא יבחרו בחבילה מסוימת ישויכו אוטומטית לחבילה זו.



רשימת הפעולות הבסיסיות כוללת: משיכות מזומן באמצעות מכשיר אוטומטי, הפקדות ומשיכות של צ'קים, הפקדת מזומנים, חיובים על פי הרשאה, זיכויי מס"ב (זיכויים ממוסדות כגון משכורת וביטוח לאומי) וחיובים על ידי חברות כרטיסי אשראי.



החבילה הבסיסית הנוספת - חבילת ועדת הכלכלה - היא חבילה בתשלום חודשי של 18 שקלים, במסגרתה יהנה הלקוח מרשימת פעולות כגון: העברת משכורת, 5 פעולות של הרשאה לחיוב חשבון, 8 פעולות משיכה או הפקדת צ'קים ועוד.

הבנק משיק גם חבילה הנקראת "חבילה בסיסית", אך היא אינה משתייכת לשתי חבילות החובה. חבילה זו מתאימה, לדברי הבנק, לחשבונות בהן הפעילות אינה גבוהה במיוחד ועלותה 15 שקלים בחודש. החבילה כוללת בין היתר: 8 פעולות בסיסיות פטורות מעמלות, כרטיס ויזה מקומי של CAL ללא תשלום דמי חבר, 3 פנסי צ'קים בשנה, 25% הנחה על שירותי התרעות SMS ועל שירות הצגת צ'קים באינטרנט, ועוד.



החבילה המורחבת של הבינ"ל מותאמת, לדברי הבנק בעיקר לפעילות של משקי בית. עלות החבילה: 25 שקלים לחודש. החבילה כוללת בין היתר: 20 פעולות בסיסיות פטורות מעמלה, כרטיס ויזה מקומי של CAL ללא תשלום דמי חבר, 3 פנקסי צ'קים בשנה, 50% הנחה על עמלת שרות התרעות SMS ועל עמלת הצגת צילומי צ'קים באינטרנט ועוד.

ולבסוף - החבילה הבלתי מוגבלת. בבנק הבינ"ל מסבירים, כי מדובר בחבילה המתאימה ללקוחות עתירי פעילות ועלותה 55 שקל לחודש. החבילה כוללת פעולות בסיסיות פטורות מעמלות ללא הגבלה, וכן שורה של פעולות ושירותים חינם כגון: כרטיס ויזה מקומי של CAL, תדפיסי דף חשבון בעמדת השרות העצמי, 15 פנקסי צ'קים בשנה, פטור מעמלת תשלומי שוברים למוסדות, שירותי התרעת SMS, הצגת צילומי צ'קים באינטרנט, ועוד.



מעבר בין החבילות פעמיים בשנה יהיה פטור מעמלה והחל מהמעבר השלישי יהיה המעבר כרוך בתשלום עמלה של 10 שקלים, זאת, פרט למקרה של מעבר לחבילת תשלום לפי פעולה. מעבר לכך, אין כל הגבלה על מעבר בין החבילות ואפשר לעשות זאת בכל עת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully