וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור נוסף בנקסוס: הרווח התפעולי עלה ל-870 אלף דולר וההפסד הנקי הצטמצם ל-350 אלף דולר

שירלי יום-טוב

23.11.2005 / 14:28

ההכנסות צמחו ב-300 אלף דולר מאז הרבעון הקודם ל-10.4 מיליון דולר; יוסי בן שלום, היו"ר: "אנו מצפים להמשיך לצמוח"; המניה זינקה ב-50% ב-3 חודשים



הדו"חות של חברת , הכוללת את פעילותן של החברות שגריר ופוינטר, מעידים על שיפור קל ברבעון השלישי, עם צמיחה קלה בהכנסות וברווח התפעולי. נקסוס היא עדיין חברה מפסידה, אך ההפסד הולך ומצטמצם לקראת המעבר הצפוי לרווח נקי במחצית השנייה של 2006 - כך על פי התחזית האחרונה של החברה.



נקסוס, הנמצאת (30%) בשליטת DBSI - רשמה ברבעון שחלף הכנסות של 10.4 מיליון דולר, צמיחה של 300 אלף דולר לעומת הרבעון הקודם. הרבעון השלישי היה השני בו נקסוס מדווחת על תוצאות המאוחדות עם תוצאותיה של שגריר, שנרכשה בפברואר האחרון, ולכן, השוואת התוצאות לרבעון המקביל אינה רלוונטית במקרה זה.







נקסוס רשמה רווח תפעולי של 870 אלף דולר לעומת חצי מיליון דולר ברבעון הקודם. בהתאם למגמה החיובית ועל פי תחזית שנתן יו"ר החברה יוסי בן שלום, בעבר, נקסוס עתידה לסיים את 2005 עם רווח תפעולי שנתי סמלי.



השורה התחתונה עדיין שלילית, כאמור, אך ההפסד הנקי הצטמצם ל-350 אלף דולר, לעומת 480 אלף דולר ברבעון הקודם. בשורה חיובית נוספת, היא תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בגובה של 1.1 מיליון דולר. מתחילת השנה מסתכם התזרים ב-5 מיליון דולר.



"כפי שהבטחנו למשקיעים שלנו, נקסוס של היום היא חברה חזקה יותר וצומחת, עם בסיס הכנסות יציב. אנו מצפים להמשיך להשיג את המטרות ולהמשיך לצמוח", ציין בן שלום בהודעת החברה.



לאחר שלוש שנים בהם נסחרה מניית נקסוס ברשימת הבולטין בורד של הנאסד"ק, היא עברה באחרונה למשכן מכובד בהרבה - רשימת החברות הקטנות. בתחילת אוגוסט ביצעה החברה איחוד מניות, שהביא את מחיר המניה לרמה של 11 דולרים, כך שהיא איבדה מאז 20%. עם זאת, מי שהתייחס באמון לתחזיות שהחברה סיפקה לפני כשלושה חודשים, יכול ליהנות מזינוק של 50% בתקופה זו. שווי השוק של נקסוס מסתכם ב-22 מיליון דולר, כאשר בקופתה פחות מ-2 מיליון דולר ויש לה התחייבויות בגובה 45 מיליון דולר (36 מיליון דולר לטווח ארוך).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully