וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו: המכירות גדלו והרווח הנקי - 7 מיליון שקל

עומר שרביט

23.11.2005 / 15:35

הרווחיות הגולמית השתפרה כתוצאה משיפור במכירות הקמעונאיות. מתחילת השנה קסטרו פתחה 16 חנויות

בניגוד ל ואייץ' אנד או, חברת שבשליטת משפחת רוטר, מדווחת על רבעון חזק עם שיפור ברווחים מפעילותה השוטפת: חברת האופנה הרוויחה ברבעון השלישי 7 מיליון שקל לעומת 3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל.

שיפור ברווחיות של המכירות הקמעונאיות הביא לגידול של 2.6% ברווחיות הגולמית, שעמדה על 57.6% מסך המחזור. זאת, על אף הגידול בחלק היחסי של המכירות הסיטונאיות מסך הפעילות של החברה. העלייה במכירות בשוק המקומי כמו גם העלייה בפעילות הבינלאומית הביאו לצמיחה של כ-20% בשורה העליונה של קסטרו לרבעון, שהסתכמה ב-100 מיליון שקל.

לבד מהפעילות השוטפת, קסטרו נהנתה ברבעון גם מהכנסות מימון של 1.5 מיליון שקל, לעומת הוצאות מימון של 80 אלף שקל ברבעון המקביל. גם תזרים המזומנים מעיד על איתנות פיננסית, כאשר החברה ייצרה במהלך הרבעון 27.7 מיליון שקל לעומת 18.3 מיליון שקל.

לשם השוואה, פוקס רשמה תזרים שלילי של 17 מליון שקל ברבעון השלישי ואייץ' אנד או ייצרה ברבעון 2.7 מיליון שקל בלבד, לעומת 3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. מתחילת השנה קסטרו צירפה לרשת המותג שלה 16 חנויות חדשות מהן ארבע המופעלות על ידי הקבוצה בישראל וכן 13 חנויות המופעלות על ידי זכיינים בחו"ל.

כמו כן נסגרה חנות אחת מהקונספט הישן שהופעלה על ידי הקבוצה בישראל. המשקיעים בחברה רוו נחת אף הם מההשקעה במניה, שתשואתה עלתה מתחילת השנה ביותר מ-50% ונסחרת בפרמיה של כ-150% על הונה העצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully