וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד המנהלים בבנק הבינלאומי ממשיך בעיצומים: הורה לעובדיו במחוז ירקון שלא להגיע מחר לעבודה

עינב בן יהודה

23.11.2005 / 15:52

הוועד דורש בונוס בגין רווחי הבנק בשנים 2004-2003; הנהלת הבנק: בשנים אלו הושגה רווחיות ברמה שאין בה בכדי להצדיק תשלום בונוס



ועד המנהלים בבנק הבינלאומי ממשיך בשיבושי העבודה, על רקע דרישתו לבונוס בגין השנים 2004-2003. הוועד, בראשות יונה גולדשלגר, הורה לעובדיו במחוז ירקון, הכולל 15 סניפים, שלא להגיע מחר לעבודה.



במסגרת זו לא תשובש הפעולה בסניפים - לא ייפתחו הקופות, לא יהיה ניתן למשוך ולהפקיד מזומן, או צ'קים, ולא יינתנו אישורים לעסקות בניירות ערך, באשראי ובפיקדונות וכן כל שירות במטבע חוץ.



הסניפים בהם תשובש העבודה, בין השאר, הם: וולפסון, קריית אריה בפתח תקווה, מגדלי ויטה ברמת גן, גבעתיים, רמת-גן, האופרה, יצחק שדה, התעשיינים, דיזינגוף , השדרה, כיכר המדינה, כיכר רבין, יד חרוצים והסניף בעיר אילת.



כמו כן, במסגרת העיצומים בבנק, נמנעו כל ראשי הסקטורים באגף העסקים מלהשתתף בישיבת ועדת ההלוואות של הבנק, בראשות ובנוכחות צדיק בינו, בעל השליטה בבנק.



מהנהלת הבנק הבינלאומי נמסר כי בשנים 2004-2003 הושגה בבנק רווחיות של 4.8% ו-6.9%, רווחיות ברמה שאין בה בכדי להצדיק תשלום בונוס. "במערכת הבנקאית כולה לא נהוג לשלם בונוס ברמת רווחיות כזו. למרות זאת נהנו העובדים מעליית שכר ריאלית של 9.5% בשנים אלו. בנוסף, הנהיג הבנק מדיניות בונוס ל-2005, במסגרתה הוחלט לשלם בונוס של 30-15 מיליון שקל. הבנק אף הגדיל לעשות ושילם לעובדים מקדמה על חשבון הבונוס בהיקף של 5.6 מיליון שקלים. על רקע כל זה, אין כל הצדקה לדרישות העובדים". מהנהלת הבנק הוסיפו כי סניפי הבנק בכל הארץ יהיו פתוחים לקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully