וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: מיקרוסופט תפסיק להפיץ מכתבים המאשימים את אי.איי.אם בשיווק תוכנות בלתי חוקיות

עודד ארבל

23.11.2005 / 18:57

בכתב התביעה טענה אי.איי.אם, שהיתה עד לאחרונה אחד מהמפיצים המורשים של מיקרוסופט בישראל, כי מיקרוסופט פתחה במלחמת חורמה כנגדה



השופט עודד מודריק מבית המשפט המחוזי בתל אביב נתן היום צו מניעה זמני האוסר על חברת מיקרוסופט להמשיך ולהפיץ מכתבים מהם משתמע כי חברת אי.איי.אם טכנולוגיות מחשוב בע"מ משווקת תוכנות בלתי חוקיות.



הצו ניתן במסגרת תביעה שהגישה אי.איי.אם נגד מיקרוסופט באמצעות עורכי הדין אהרן פולק, משה מטלון ונחום עמית.



בכתב התביעה טענה אי.איי.אם, שהיתה עד לאחרונה אחד מהמפיצים המורשים של מיקרוסופט בישראל, כי מיקרוסופט פתחה במלחמת חורמה כנגדה. לדבריה, תחילה ביטלה מיקרוסופט, בצעד חד-צדדי ומפתיע, את מעמדה של אי.איי.אם כמפיצה מורשית שלה. סמוך לאחר מכן, פתחה מיקרוסופט בהליכים משפטיים כנגד אי.איי.אם באירלנד. ולבסוף, מיקרוסופט פירסמה ברבים שורה של מכתבים שנועדו להתריע מפני רכישת תוכנות אי.איי.אם, מכתבים שכללו אמירות לגבי מכירה, כביכול, של תוכנות בלתי מקוריות ובלתי חוקיות ואיסור על ייבוא מקביל.



לטענת אי.איי.אם, כתוצאה ממעשים אלו היא נתקלת בקושי אמיתי וממשי למכור תוכנות מקוריות של מיקרוסופט. חלק מלקוחותיה ביטלו הזמנות שכבר בוצעו והחזירו תוכנות שכבר סופקו. לאור זאת, עתרה אי.איי.אם לצו מניעה קבוע שיאסור על מיקרוסופט להכביד, במישרין או בעקיפין, על גישתה ללקוחות וכן פיצוי בסך של 2.6 מיליון שקל בגין הנזקים שנגרמו לה עקב מעשי מיקרוסופט.



טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully