וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון: "היהודים הם עלוקות מוצצי דם - הם אלה שרוששו אותי"

שלמה שמיר

23.11.2005 / 22:56

אלה הם רק חלק מביטויי השנאה נגד יהודים שהשמיע הכוכב מייקל ג'קסון, בשיחה טלפונית עם אחד מיועציו לשעבר, דיטר ווייסנר, לפני כשנתיים



"היהודים הם עלוקות מוצצי דם (...) היהודים הם אלה שרוששו אותי", אלה הם רק חלק מביטויי השנאה נגד יהודים שהשמיע הכוכב מייקל ג'קסון, בשיחה טלפונית עם אחד מיועציו לשעבר, דיטר ווייסנר, לפני כשנתיים. חלק מהשיחה ביניהם שודרה אתמול (שלישי) בתוכנית הבוקר של ערוץ אי-בי-סי "בוקר טוב אמריקה".



ווייסנר נמנה בעבר עם החוג הפנימי של עוזרים ומקורבים בסביבתו של הזמר המפורסם. הוא פוטר לאחרונה על ידי ג'קסון, והגיש תביעה משפטית נגדו בה הוא תובע מג'קסון מיליוני דולרים, שלטענתו הזמר חייב לו.



בשיחה שהושמעה בתוכנית "בוקר טוב אמריקה נשמע ג'קסון אומר: "היהודים הם מוצצי דם (...) הם כמו עלוקות (...) אני כל כך עייף מהם (...) הם אלה שגרמו להתרוששותי (...) היהודים עשו זאת בכוונה תחילה. הם קשרו קשר לרושש אותי".



אין זו הפעם הראשונה שג'קסון נותן ביטוי לרגשותיו כלפי יהודים. לפני כ-10 שנים נאלץ ג'קסון להתנצל בעקבות סערה שחולל בקהילה היהודית בארה"ב, בגין תמליל של שיר שהשמיע וכלל ביטויי שיטנה נגד יהודים.



עיתון ה"דיילי ניוז" ציטט היום את תגובתו של עורך דין המשמש כפרקליט משפחתי של ג'קסון, שאמר כי "מדובר בביטויים שנכללו בשיחה טלפונית שהוקלטה בלי רשות". הליגה נגד השמצה פירסמה היום הודעה, לפיה "ג'קסון סובל משובל של אנטישמיות. הוא לא לומד משגיאות העבר ומתברר שתמיד כשיש לו צרות בחיים הוא מאשים את היהודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully