וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילטון גרופ הודיעה על מכירת 15 בתי מלון לאיש העסקים הישראלי יגאל אהובי במחיר של 382.4 מיליון ליש"ט

רונן סרברניק

23.11.2005 / 22:53

הקבוצה מתכוונת להציע למכירה בתי מלון נוספים בבריטניה במחיר של 400-500 מיליון ליש"ט; אהובי קרוב לרכישת בית מלון נוסף - הילטון אדינבורו איירפורת; דיווח ה"טיימס"



הילטון גרופ, מפעילת בתי המלון ובתי ההימורים, הודיעה על מכירת 15 מלונות בריטיים במחיר של 382.4 מיליון ליש"ט לקרן מנג'ד הוטלס יונית טראסט, בשליטתו של המשקיע הישראלי, יגאל אהובי, כך מסר היום עיתון ה"טיימס".



העיתון הוסיף כי הילטון גרופ מתכוונת להציע למכירה בתי מלון נוספים בבריטניה במחיר של 400-500 מיליון ליש"ט. החברה מתכננת למכור את המלונות אך עדיין לנהל אותם. בין בתי המלון שמיועדים למכירה נמצא מלון "לונדון מטרופול", אחד מבתי המלון הגדולים באירופה.



ה"טיימס" מדווח כי 15 המבנים שאהובי רכש מהווים חלק מקבוצה של 18 מבנים שהציעה הילטון למכירה בחודש יולי באמצעות סוכנות הנדל"ן הבריטית, CB ריצ'ארד אליס הוטלס. אהובי קרוב לרכישת בית מלון נוסף - הילטון אדינבורו איירפורת - במחיר של כ-14 מיליון ליש"ט.



בשנה האחרונה רכש אהובי נדל"ן בבריטניה, גרמניה ושווייץ. בתחילת השנה רכש עם דלק בינלאומי, שבשליטת קבוצת דלק של איש העסקים יצחק תשובה, ואלקטרה נדל"ן שבשליטת אלקטרה, 7 נכסים בגרמניה בעלות של כ-273 מיליון יורו.



בתחילת החודש רכש אהובי ביחד עם דלק בינלאומי 45% מבניין משרדים בעיר ציריך, אשר מושכר במלואו לאוניברסיטת ציריך עד 2015. שווי העסקה עומד על 432 מיליון שקל.



אחת העסקות הגדולות שביצע אהובי היתה בספטמבר 2003, אז רכש ביחד עם קבוצת משקיעים ישראלים ידועים חברה לניהול חניונים בבריטניה בעסקה שהיקפה עמד אז על 610 מיליון ליש"ט (978 מיליון דולר בעת מועד העסקה). הקבוצה כללה גם את דלק בינלאומי שבשליטת יצחק תשובה (40%), את חברת הפניקס (5%), את איש העסקים צביקה בירן (8%) וכן חברה שבשליטת פרופ' יצחק סוארי.



138 חניונים שבבעלות החברה שנרכשה מידיו של הבנק השני בגודלו בבריטניה, RBC, מושכרים ל-24 שנה בתמורה ל-41 מיליון דולר בשנה (שיועלו בשיעור של 2.7% על שנה). לצורך מימון הרכישה נטלו הרוכשים הלוואה שעמדה אז על 540 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully