וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנה נוספת לרבינטקס: תספק קסדות בליסטיות לצבא אירלנד בהיקף של 2.5 מיליון דולר על פני חצי שנה

טל לוי

24.11.2005 / 11:37

לפי כחודש הודיעה החברה כי קיבלה הזמנת מסגרת לאספקת מוצרים ללקוח בארה"ב בסכום של 5.2 מיליון דולר, אשר תסופק עד ינואר 2006; לפני כחודש וחצי רכשה 74% מחברת מיגון הרכב הישראלית פילקר



, העוסקת בייצור של אפודי מגן וציוד מיגון, הודיעה היום כי קיבלה הזמנה בהיקף של 2.5 מיליון דולר לאספקת קסדות בליסטיות לצבא אירלנד תוך חצי שנה. בחברה אף מציינים כי החברה רואה חשיבות מיוחדת בהחדרה מסיווית ראשונה של מוצרים בליסטיים מתוצרתה ובפרט קסדות בליסטיות מתקדמות לשוק בריטניה, אותו הגדירה החברה יעד אסטרטגי.



לפי כחודש הודיעה החברה כי קיבלה הזמנת מסגרת לאספקת מוצרים ללקוח בארה"ב בסכום של 5.2 מיליון דולר, אשר תסופק עד ינואר 2006. רבינטקס סיימה את הרבעון השני של 2005 עם מכירות של 45 מיליון שקל ולפיכך הזמנה בסדר הגודל הנוכחי הינה משמעותית.



לפני כחודש וחצי הודיעה רבינטקס על רכישת 74% מחברת מיגון הרכב הישראלית פילקר תמורת 3.3 מיליון שקל.



מיגון קשיח (קסדות ואפודי מגן קשיחים) מבוסס על הקשחת חומרים בטמפרטורה ולחץ גבוהים והוא מספק מיגון ברמה גבוהה יחסית. לעומתו, מבוסס המיגון הגמיש על שילוב של יריעות בליסטיות ששומרות על גמישות גם לאחר תום הייצור ונחשבות לנוחות יותר לחייל. עם זאת, המיגון הגמיש מעניק הגנה בעיקר נגד קליעים בקוטר 9 מ"מ (דוגמת אקדחים ורובים מסוגי עוזי) ורסיסי רימון ונפץ בלבד.



רבינטקס, שנשלטת בידי זאב רבינוביץ' ומירה גומר (30% כל אחד) נסחרת לפי שווי שוק של 203.5 מיליון שקל לאחר שמנייתה ירדה מתחילת השנה ב-18%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully