וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה נדל"ן מרחיבה השקעותיה בארה"ב: רכשה 45% מבניין משרדים בקונטיקט בשווי 342 מיליון שקל

אסף רותם

24.11.2005 / 11:39

בין השוכרים בבניין הבנקים UBS ו-ING; דמי השכירות שמניב הנכס מסתכמים ב-27.5 מיליון שקל ומניבים תשואה של כ-8%; למימון העסקה הועמדה לרוכשים הלוואת נון-ריקורס בהיקף של כ-241 מיליון שקל



אלקטרה נדל"ן מרחיבה את השקעותיה בשוק הנדל"ן האמריקני. החברה חתמה היום על הסכם לרכישת 45% מהזכויות בבניין משרדים מפואר בעיר הרטפוד שבמדינת קונטיקט. הבניין נרכש תמורת כ-342 מיליון שקל, וחלקה של אלקטרה נדל"ן בעיסקה מגיע לכ-154 מיליון שקל.



בניין המשרדים בהרטפוד משתרע על שטח של 78,500 מ"ר. דמי השכירות שמניב הבניין מסתכמים בכ-27.5 מיליון שקל בשנה והם מייצגים תשואה של כ-8% על ההשקעה. השוכרים העיקריים בבניין הם מוסדות פיננסיים, בעיקר הבנקים ING ו-UBS, וכן חברת הביטוח הגדולה Travelers.



לצורך מימון היסקה, הועמדה לזכות הרוכשים הלוואת נון-ריקורס בהיקף כספי של כ-241 מיליון שקל. ההלוואה היא לתקופה של 8 שנים ובריבית קבועה בשיעור של 5.9%.



עסקה זו מצטרפת להשקעות נוספות שביצעה אלקטרה נדל"ן בשנה האחרונה בשוק האמריקני, כשהדגש הוא על מרכזי ערים ועל נכסים עם פוטנציאל השבחה. אלקטרה נדל"ן רכשה השנה בניין משרדים בקליבלנד בעסקה שהיקפה הגיע לכ-655 מיליון שקל. החברה רכשה לפני כשנה שני בנייני משרדים בבולטימור.



אלקטרה נדל"ן השלימה באוגוסט האחרון הנפקת מניות ראשונה בבורסה בתל-אביב, וגייסה סכום של כ-370 מיליון שקל. לאחרונה דיווחה החברה על תוצאותיה לרבעון השלישי ובהם גידול של 85% ברווח הנקי ל-14.4 מיליון שקל. הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-58.3 מיליון שקל, בהשוואה ל-44.5 מיליון שקל ברבעון השלישי של שנת 2004.



שלמה שרף, מנכ"ל אלקטרה, אמר היום: "העיסקה היא חלק מהאסטרטגיה שלנו להרחיב את ההשקעות ברחבי ארה"ב, תוך איתור נכסים איכותיים במחירים נוחים, שאנו רואים בהם פוטנציאל השבחה משמעותי".



אלקטרה נדל"ן מחזיקה בכ-50 בניינים מניבים וב-9 פרויקטים יזמיים, בעיקר בישראל, בריטניה, גרמניה וצפון אמריקה. השטח הכולל של הנכסים המניבים שבשליטת החברה מגיע לכ-437,000 מ"ר. אלקטרה נדל"ן היא חלק מקבוצת אלקטרה, שנמצאת בשליטת קבוצת אלקו החזקות. מניות אלקטרה נדל"ן צפויות להכנס למדד תל-אביב 100 במהלך חודש ינואר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully