וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רומנו: "אני רוצה לתקן את הרושם -השמים בישראל לא סגורים; קיימת תחרות בעולם התעופה הישראלי"

עומר שרביט

24.11.2005 / 12:20

בראיון ל-The Marker T.V שולל מנכ"ל אל על את האפשרות שפתיחת השמיים לתחרות תפגע ברווחיות אל על: "התחרות כבר קיימת; החלטת הממונה בעניין המונופול ב-4 יעדים היא פרוצדורלית"



"אני רוצה לתקן את הרושם שנוצר בציבור: השמיים בישראל לא סגורים. בקווים לארה"ב למשל, השמיים פתוחים לחלוטין" - כך אמר היום חיים רומנו, מנכ"ל בראיון ל-The Marker T.V, שישודר ביום ראשון. רומנו נשאל האם אל על תוכל לשמור על הרווחיות הפנומלית דוגמת זו שהציגה היום גם לאחר יישום מדיניות השמים הפתוחים, אם וכאשר.



אלא שלדבריו כבר עכשיו יש תחרות בשוק התעופה הישראלי: "יש 14 חברות תעופה אמריקאיות שיכולות להוסיף טיסות לישראל. קונטיננטל איירליינס ודלתא איירליינס יכולות להוסיף טיסות ועדיין אל על עושה את רוב הטיסות, בייחוד בתקופת הלחץ של החגים".



איירפראנס יכולה להוסיף טיסות מצרפת לישראל ועדיין אל על עושה את רוב הטיסות. בריטיש איירווייס יכולה להוסיף טיסות ועדיין אל על עושה את רוב הטיסות בקו הזה. האמירה שהשמיים סגורים לא מדוייקת ומטעה את הציבור. התחרות קיימת, היא בכל תחום בעולם התעופה הישראלי וכדאי לתקן את הרושם בנושא הזה".



הממונה על ההגבלים העסקיים הכריז קבע לאחרונה כי אל על היא מונופול ב-4 יעדים - יוהנסבורג, הונג קונג, בנגקוק ובובמבי. רומנו הוסיף כי "החלטת הממונה היא פרוצדורלית ואינה משנה את ההתייחסות של אל על. נדון בהחלטה ונערער עליה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully