וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים במגעים עם אי.די.בי לרכישת עד 5% ממניות סלקום בהשקעה של כ-100 מיליון דולר

ערן גבאי

24.11.2005 / 14:32

כך לפי גורמים בנקאיים המעורבים בדיונים; עם זאת האפשרות להשקעה של בנק הפועלים בסלקום עדיין נבחנת והצדדים טרם הגיעו להסכמה על תנאי ההשקעה; אי.די.בי רוצה למכור עד 30% מסלקום



בנק הפועלים ממשיך לקיים מגעים לרכישת חלק ממניות חברת הסלולר סלקום מידי קבוצת אי.די.בי המחזיקה כיום בכ-94.5% מהמניות. הצדדים מקיימים דיונים סביב האפשרות מזה כמה חודשים. גורמים בנקאיים אומרים היום כי הפועלים שוקל לרכוש לא יותר מ-5% ממניות סלקום בהשקעה שעשויה להסתכם בכ-100 מיליון דולר. האפשרות כאמור עדיין נבחנת והצדדים טרם הגיעו להסכמה על תנאי ההשקעה.



אי.די.בי בוחנת מספר משקיעים פוטנציאליים להשקעה בסלקום, והיא מתכוונת למכור עד 30% ממניות חברת הסלולר במהלך החודשים הקרובים. בין המתעניינים גם חברות ביטוח וקרנות השקעה. אי.די.בי מבקשת להשיג עבור המכירה את מחיר עסקת ספרא - דהיינו שווי חברה של 2.1 מיליארד דולר. שתי מועמדות בולטות להשקעה ששמן עלה בעבר כמתעניינות רציניות בהשקעה בסלקום הן קרן מרקסטון וקרן פרובידנס.



אי.די.בי מעוניינת לחלק את ההשקעה בין שלושה גופים, בנתחים של 10%-5% לכל אחד. אי.די.בי שילמה בחודשים האחרונים 1.34 מיליארד דולר עבור 69.5% ממניות חברת הסלולר.



דובר אי.די.בי מסר בתגובה: "קבוצת אי.די.בי מנהלת מגעים עם מספר גורמים בינלאומיים וישראלים בחודשים האחרונים, לגבי השתתפות בסלקום. אין שום סיכום עם גורם כלשהוא". מבנק הפועלים לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully