וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל כהן - מפעיל המזנון בחוף מציצים בתל אביב - חשוד בהעלמת מס על סך מיליוני שקלים תוך שימוש באנשי קש

עמית בן-ארויה

24.11.2005 / 16:56

העבירות המיוחסות לכהן הן העלמת הכנסות וניהול ספרים כוזבים תוך שימוש במרמה עורמה ותחבולה; כהן מוכר כמפעיל חניונים ותיק ויריב עסקי של איש העסקים ראובן גרוס



יחזקאל כהן, מפעיל המזנון בחוף מציצים בתל אביב, חשוד בהעלמת מס על סך מיליוני שקלים תוך שימוש באנשי קש. העבירות המיוחסות לכהן הן העלמת הכנסות וניהול ספרים כוזבים תוך שימוש במרמה עורמה ותחבולה.



כהן, בן 54 מתל אביב, מוכר כמפעיל חניונים ותיק ויריב עסקי של איש העסקים ראובן גרוס. במהלך החקירה הסמויה - "מציצים ונהנים" - שהתנהלה לאחרונה במשרד חקירות תל אביב של מס הכנסה, עלתה הסברה שכהן פעל במשך שנים בחשבון בנק של אדם אחר ללא ייפוי כוח. לפי החשד, בשנים 2001-1997 הופקדו בחשבון 16 מיליון שקל.



אתמול בבוקר הגיעו החוקרים לביתו של כהן. לגרסת הרשות, במשך יותר משעה לא איפשר להם כהן להיכנס לדירה. רק זמן קצר לפני הגעתו של פורץ, ניאות כהן לפתוח את הדלת. עם כניסתם, גילו החוקרים מסמכים מוסתרים בזוגות נעליים שעליהן היו גרביים לשם הסוואה, בכיסי מעילים ובמקומות מסתור יצירתיים אחרים. מהבקשה של החוקר דוד אפרים שהוגשה לבית המשפט עולה, כי בימים אלו ניסו כהן ובת זוגו למכור את שתי הדירות וכלי הרכב שברשותם. החשד הוא, שכך ניסו השניים להתחמק מלשלם מס כנדרש על פי חוק.



ברשות סוברים, שעסקיו של כהן נוהלו דרך חברות קש שונות. חוף מציצים למשל, פועל משנת 98' במסגרת של ארבע חברות שונות. לפי החשד, גם נכסי נדל"ן שרכש כהן נרשמו על שם אחרים. השופט דן מור מבית משפט השלום בתל אביב, שיחרר היום את כהן בערבות עצמית על סך חצי מיליון שקל, ערבות צד ג' על סך חצי מיליון שקל וכן ערבות בנקאית של 200 אלף שקל. עו"ד ד"ר חיים משגב המייצג את כהן מסר בתגובה: "קשה לי לומר בשלב זה מה אמת ומה אינו אמת בחשדות. כהן מכחיש וטוען שיש לו הסבר טוב לכל חשד. הוא טוען שמישהו העליל עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully