וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות במושקוביץ: חובותיה ברבעון ה-1 מסתכמות ב-525 מ' ש'; ההפסד הסתכם ב-30 מ' ש'

גולן פרידנפלד

1.7.2001 / 9:49

לחברה גירעון בהון העצמי, גידול של כמעט פי 5 בלקוחות המצביע על חוסר יכולתה של החברה לגבות כספים המגיעים לה והערת העסק החי המרחפת מעל החברה

525 מיליון שקל. זהו היקף החובות של י.מושקוביץ מתוכו 393 מיליון שקל מוגדרים כחובות לבנקים - בעיקר בנק הפועלים שהוא הנושה העיקרי של החברה. החברה מדווחת היום, באיחור, על תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה שמציירות תמונה עגומה במיוחד: מחזור הפעילות הסתכם ב-31.6 מיליון שקל לעומת 53.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההפסד הרבעוני מסתכם ב-30 מיליון שקל ומשתווה להפסד השנתי הכולל בשנת 2000.

לחברתו של י.מושקוביץ קופת מזומנים של 9.1 מיליון שקל ומלאי העבודות שבביצוע והבניינים למכירה של החברה עומד על 381 מיליון שקל. נתון מדאיג נוסף הוא הגידול הדרסטי בסעיף הלקוחות של החברה שגדל ביותר מפי 5, ומצביע על חוסר יכולתה של החברה לגבות כספים המגיעים לה. לקינוח, הציגה החברה גירעון בהון העצמי בשיעור של 34 מיליון שקל.

י.מושקוביץ גם זוכה, שוב, להערת עסק חי מרואה החשבון שסיקר את דו"חותיה הכספיים של החברה. ביום רביעי האחרון הגיש הנאמן להסדר ההבראה של החברה לבית המשפט בקשה, לפיה תמכור החברה את פרויקט גני סלע שבנשר לחברת הבנייה פריצקר תמורת כ-55 מיליון שקל. הפרויקט כולל 2 בניינים ובהם 280 יחידות דיור.

על מנת להיחלץ מהמצב הקשה אליו נקלעה החברה היא מחפשת למכור את חלקה (50%) בפרויקט הנדל"ן שביד אליהו לבניית איילון ביזנס סנטר, שמורכב מחמישה בניינים בשטח כולל של 30 אלף מ"ר. לאחרונה דווח כי יוסף מושקוביץ מנהל מגעים למכירת חלקו בפרויקט תמורת 45 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully