וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אוף אמריקה הקטין את מספר הפקדונות שבשליטתו לשם קבלת אישור למיזוג עם MBNA

רונן סרברניק

25.11.2005 / 10:33

לפי ה"וול סטריט ג'ורנל", הקטין בנק אוף אמריקה את מאמצי החיזור אחר פקדונות תאגידיים והציע שיעורי ריבית נמוכים מאלו של מתחריו



המיזוג בין בנק אוף אמריקה ל-MBNA קורפ צפוי להשיג אישור רגולטורי מאחר שהמיזוג עומד במכסת הפקדונות שמותר לבנק בודד להחזיק, כך דיווח היום ה"וול סטריט ג'ורנל".



בנק אוף אמריקה, הבנק השני בגודלו בארה"ב לאחר סיטיגרופ, החזיק בפקדונות מקומיים בסך של 568.03 מיליארד דולר ב-30 בספטמבר. MBNA החזיק במקביל בפקדונות של 28.05 מיליארד דולר והשניים יחדיו מחזיקים ב-9.8% מכלל הפקדונות בארה"ב, מתחת לרף 10% שמתיר החוק.



בכירים בבנק אוף אמריקה מסרו שמאז ההודעה על הרכישה ב-35 מיליארד דולר של MBNA בחודש יוני, דאג הבנק לעמוד במגבלה אשר נועדה לשמור על תחרותיות בין בנקים מקומיים בארה"ב.



נתונים מה-30 ביוני חושפים שכלל הפקדונות של שני הבנקים הסתכמו ב-10.2%, מאז הקטין בנק אוף אמריקה את מאמצי החיזור אחר פקדונות תאגידיים, אמר סמנכ"ל הכספים של בנק אוף אמריקה, אלוורו ג'י. דה מולינה. הבנק גם הציע שיעורי ריבית נמוכים מאלו של מתחריו על פקדונות פרטיים, במספר שווקים בארה"ב.



הוועדה הבכירה של הפדרל ריזרב צפויה להצביע בנוגע למיזוג בין הבנקים ב-13 בדצמבר. זוהי המשוכה האחרונה לפני השלמת העסקה. בנק אוף אמריקה מצפה להשלים את המיזוג, במידה שיאושר סופית, עד ה-1 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully