וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי חברת המחשוב נס מצאו נתיבים בלתי שגרתיים לקופה הציבורית

גיא לשם

25.11.2005 / 11:43

זאב וולפסון ובנו מוריס הכירו את המנכ"ל במשרד האוצר אהרון פוגל, שהצטרף 4 שנים לאחר פרישתו לאימפריית המחשבים של הוולפסונים; פוגל גייס את החשב הכללי ניר גלעד - שמכיר את סגן החשב איציק כהן; גם מבקר המדינה מתח ביקורת על הדרך בה זכו המיליונרים המקושרים במכרז המ





החשב הכללי לשעבר ניר גלעד אמר בתגובה: "בתהליך הבחירה של המערכת עסקו עשרות אנשים. המערכת של SAP בייצוג נס נבחנה מול המערכת של אורקל בתהליך מדוקדק ומסודר. בסופו של דבר הגיע התהליך לבית המשפט שביטל את הזכייה ושלח אותנו לבדוק את עצמנו. לבסוף אורקל החליטה משיקוליה שלא להתמודד עם תוצאות הבדיקה בבית המשפט ומשכה את עתירתה.



"תוצאות הבדיקה שלנו העלו ש-SAP טובה מהמערכת של אורקל וזה מה שנבחר. יש לזכור שהיכולת של מי מהשחקנים להשפיע על תוצאת תהליך בחירה מורכב כל כך היא אפסית. עובדתית, SAP נבחרה על ידי כמה מהגופים הגדולים במדינה עוד הרבה לפני שבחר בה האוצר. הגופים בחנו אותה היטב והגיעו לאותן מסקנות. אף אחד מהגופים האלה לא קשור למיטב ידיעתי לאהרון פוגל".



על מעברו למגדל אומר גלעד כי "לא היו לי קשרים עם חברת מגדל במהלך עבודתי. על העוול שנעשה לי בתהליך הצינון עוד יכתבו פעם ספר. לאהרון פוגל לא היה כל קשר לעובדה שהגעתי למגדל בסופו של דבר. מי שמכיר את החברה יודע שזו שטות. יש לחברה בעלים ויש לה מנכ"ל דומיננטי שהוא בעל המשקל בגיוס כוח אדם ולאו דווקא פוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully