וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבינלאומי מאיים להפחית כרבע משכר המנהלים והמורשים עקב השביתה

חיים ביאור

27.11.2005 / 8:26

בכוונת ההנהלה להימנע מתשלום כ-3,500 שקל בחודש בממוצע עבור שעות נוספות גלובליות למנהלים ולמורשי החתימה; היום ישביתו המנהלים ומורשי החתימה את העבודה בהנהלה המרכזית של הבנק



הנהלת הזהירה בסוף השבוע שעבר את 700 המנהלים ומורשי החתימה בבנק כי תפחית את שכרם החל ב-1 בדצמבר. זאת, אם לא יופסקו מייד השיבושים והשביתות שהם נוקטים זה כמה שבועות. ממכתבו של יאיר יצחקי, האחראי על משאבי האנוש בבנק, עולה כי בכוונת ההנהלה להימנע מתשלום עבור שעות נוספות גלובליות למנהלים ולמורשי החתימה - רכיב שכר בהיקף של כ-3,500 שקל בחודש בממוצע.



בתגובה אמר אתמול יו"ר ועד המנהלים ומורשי החתימה בבינלאומי, יונה גולדשלגר, כי "הנהלת הבנק מתייחסת לעובדים כאל הגרועים שבאויביה". לדבריו, התשלום אותו מבקשת ההנהלה לנכות הוא כרבע משכר המנהלים ומורשי החתימה.



היום ישביתו המנהלים ומורשי החתימה את העבודה בהנהלה המרכזית של הבנק. מחר ייעשה ניסיון לגבש פיתרון לסכסוך העבודה בפגישה שתתקיים בין מנכ"ל הבנק דוד גרנות לבין גולדשלגר, בה ישתתף גם ראש חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות, ציון שמע.



המנהלים ומורשי החתימה בבינלאומי דורשים לקבל בונוס עבור הרווח הנקי ב-2003 וב-2004. הנהלת הבנק מתנגדת לכך בנימוק שהרווח באותן שנים היה נמוך, ואינו מצדיק בונוס. עם זאת, ההנהלה הביעה נכונות לשלם מקדמה עבור הבונוס ב-2005, אך הוועד דחה את ההצעה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully