וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך גל הפרישות בביטוח ישיר: 6 סמנכ"לים פוטרו או התפטרו בשבועות האחרונים

שלומי גולובינסקי

27.11.2005 / 9:27

הסמנכ"לית ישראלה טיטלבוים פוטרה בסוף השבוע; במקביל, מדווחת החברה על זינוק ברווח ברבעון השלישי ל-25 מיליון שקל על רקע הגיאות בשוק ההון



נמשך גל הפרישות בחברת על רקע מינויה של אורלי ירקוני לתפקיד מנכ"ל החברה. בסוף השבוע דיווחה החברה לבורסה על פיטוריה של ישראלה טיטלבוים, ששימשה כסמנכ"לית בחברה. ביטוח ישיר לא מסרה את סיבת הפיטורים של טיטלבוים, שנכנסה לתפקידה בתחילת 2002. במקביל, התפטר מתפקידו ערן וולף, ששימש מנכ"ל חברה-בת בקבוצה.



גל הפרישות מצטרף לפרישתו בשבוע שעבר של עמוס לוזון, ששימש כראש אגף ביטוח החיים בחברה. בשבועות האחרונים פרשו שלושה סמנכ"לים בכירים נוספים: אורי שמר, יעל גבע ותמי שושני, ששימשה כמנהלת משאבי האנוש בחברה. בסך הכל, עזבו בשבועות האחרונים ששה סמנכ"לים בחברה מתוך שבעה. היחיד שנותר לפי שעה במקומו הוא חיים אלמוזלינו.



במקביל, מינתה ירקוני בסוף השבוע את מירב גולני לתפקיד סמנכ"ל. גולני (44) שימשה לאחרונה בתפקיד סמנכ"ל פיתוח בחברת שורקומפ, ולפני כן כמנהלת אגף ביטחון, תעשייה ומסחר בחברת התוכנה יעל.



במקביל, דיווחה ביטוח ישיר (ישיר אי.די.אי), הנמצאת בבעלות משפחת שנידמן, על רווח נקי של 24 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2005 - גידול חד בהשוואה לרווח נקי של 15 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מתחילת השנה, הסתכמו רווחי ביטוח ישיר ב-53 מיליון שקל בהשוואה לרווח של 46 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול המרשים ברווחיות לא נבע משיפור דרמטי בעסקי הביטוח של החברה (עסקי הביטוח הכללי דווקא סבלו מחולשה), ששמרו על יציבות, אלא מהכנסות גבוהות מהשקעות - תוצאה של הגיאות בשוק ההון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully