וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצ'יסון וומפואה הודיעה כי הנפקת חטיבת הדור השלישי באיטליה תתבצע ברבעון הראשון של שנת 2006

סוכנויות הידיעות

27.11.2005 / 9:31

החברה האם של פרטנר הישראלית הודיעה מוקדם יותר החודש על דחיית הנפקתה של 3 איטליה בגלל מכשולים רגולטוריים; המסחר במניות צפוי להתחיל בבורסת מילאנו באמצע חודש פברואר



הנפקת חטיבת התקשורת הסלולרית האיטלקית של קונצרן הענק האצ'יסון וומפואה - 3 איטליה - תתבצע ברבעון הראשון של שנת 2006. כך הודיעה אתמול האצ'יסון, היא החברה האם של פרטנר הישראלית, בעלת המותג אורנג'.



מוקדם יותר החודש הודיעה האצ'יסון - הנמצאת בשליטת המיליארדר ההונג-קונגי לי קאשינג - על דחיית הנפקתה של 3 איטליה בגלל מכשולים שהציבו רשויות הפיקוח. לדברי מקורבים להאצ'יסון, שווי ההנפקה עשוי להגיע ל-2.5 מיליארד יורו (2.9 מיליארד דולר).



גורמים המקורבים להנפקה אמרו אתמול לסוכנות בלומברג כי המסחר במניות 3 איטליה צפוי ככל הנראה להתחיל בבורסת מילאנו באמצע חודש פברואר 2006.



האצ'יסון וומפואה התכוונה להנפיק את חטיבת התקשורת הסלולרית האיטלקית כבר במהלך 2005, אך הודיעה מוקדם יותר החודש כי אין זה ברור אם תצליח לעמוד בלוח הזמנים. החברה כבר קיבלה את אישור הבורסה של הונג קונג להנפקת חברת 3 איטליה, אך היא עדיין זקוקה גם לאישורן של רשויות הפיקוח האיטלקיות.



האצ'יסון נסמכת על מכירת נכסים על מנת לתחזק את הצמיחה ברווחיה, לאחר שכבר השקיעה 25 מיליארד דולר בהקמת רשתות סלולריות בטכנולוגיית הדור השלישי ברחבי העולם. רשתות הדור השלישי של האצ'יסון מקיפות 9.4 מיליון משתמשים ברחבי העולם - פי שלושה ממספר מנויי וודאפון, שהחלה לספק שירותי דור שלישי שנה מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully