וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיתום יתר של פי 2 במכרז המוסדי בהנפקת האג"ח של קליר; הגדילה הגיוס ל-40 מיליון שקל

נתן שבע

27.11.2005 / 11:18

החברה תיכננה לגייס 35 מיליון שקל והגדילה היקף הגיוס בעקבות הביקושים הגבוהים; המכרז נסגר בריבית המקסימום של 6.5%; פועלים אי.בי.אי והראל חיתום הובילו את הגיוס



חברת קליר כימיקלים, שבשליטת אלי גבריאל ואלי זאנה, השלימה ביום חמישי בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקה הציבורית של החברה. החברה תכננה לגייס סכום של כ-35 מיליון שקל בהנפקה של איגרות חוב סטרייט וכתבי אופציה. בעקבות ביקושים גבוהים מצד המשקיעים המוסדיים, היא הגדילה את היקף ההנפקה ל-40 מיליון שקל. חברות החיתום פועלים אי.בי.אי והראל חיתום הובילו את ההנפקה.



קליר הנפיקה למשקיעים המוסדיים איגרות חוב סטרייט בעלות משך חיים ממוצע (מח"מ) של כ-4.4 שנים. במכרז המוסדי התקבלו ביקושים של כ-60 מיליון שקל - חיתום יתר של פי 2 לעומת הסכום המקורי שהחברה הציעה למשקיעים המוסדיים. בעקבות זאת, החליטה קליר להרחיב את היקף הגיוס. הריבית במכרז נקבעה בריבית המקסימום שעמדה על 6.5% המהווה תשואה של 7.2%.



קליר עוסקת ביצור, יבוא ושיווק מגוון רחב של חומרי ניקוי, ציוד למטבחים, מוצרי ניילון, מוצרים חד פעמיים ועוד לשוק המוסדי. לחברה כ-2,000 מוצרים, שאותם היא מספקת לכ-5,000 לקוחות, והיא נחשבת לגוף המוביל בשיווק מוצרים לשוק המוסדי (צה"ל, בתי חולים, בתי מלון).



החברה רכשה במאי האחרון את המותג קלין מחברת יוניליבר, ובכוונתה להיכנס באמצעות מותג זה לשיווק מוצריה גם בשוק הקמעונאי.



קליר דיווחה ב-2004 על הכנסות של כ-142.2 מיליון שקל ורווח נקי של כ-5.8 מיליון שקל. במחצית הראשונה של 2005, הציגה החברה רווחים של כ-5.1 מיליון שקל תוך מחזור הכנסות של כ-77.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully