וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר ושות' מעלים את המלצה על כלל תעשיות ל"קנייה": "הדיסקאונט בחברה עומד על יותר מ-32%"

טל לוי

27.11.2005 / 11:41

אלון גלזר: "החברה תנצל את ההבשלה של חלק מהחברות למספר נוסף של אקזיטים בעתיד הקרוב; המשמעות היא שהדיסקאונט הכלכלי גבוה אף יותר"



"הדיסקאונט ב עומד על מעל 32%, הדיסקאונט הגבוה ביותר בהשוואה ליתר החברות בקבוצת אי.די.בי". כך כותב האנליסט אלון גלזר מבית ההשקעות לידר ושות'. "אנו מתמחרים את האחזקה העיקרית של כלל תעשיות, משאב (השולטת במונופול המלט - נשר), בשווי של 560 מיליון דולר כאשר העסקות שאנו רואים לאחרונה (כמו הנפקת סייפן) הופכים את הדיסקאונט של החברה לממשי יותר".



גלזר מציין, כי האקזיטים שמבצעת כלל תעשיות נעשים בשווי גבוה יותר מהמודל. לדבריו, הדיסקאונט הכלכלי אפילו גבוה יותר מהדיסקאונט הנוכחי שבה נסחרת החברה. "נראה עוד אקזיטים כמו סייפן", אמר גלזר.



הרווח הנקי של כלל תעשיות הכפיל את עצמו והסתכם ב-91 מיליון ברבעון השלישי של 2005. גלזר כותב כי הוא מעריך שהשינויים החיוביים בחברה - יימשכו.



"כל עוד לא נראה עלייה חדה נוספת במחירי האנרגיה, צפוי תחום התעשייה המסורתית (מפעל המלט נשר, חברת הטקסטיל כיתן ויצרנית הנייר "נייר חדרה") להראות שיפור על רקע מהלכי ייעול וכתוצאה מהצמיחה במשק", קובע גלזר. לדבריו, מפעל הנשר מלט צפוי להראות גידול על רקע ההתעוררות המיוחלת בענף הנדל"ן והרגיעה היחסית מול הפלסטינים.



גלזר מתייחס גם למגזר הטכנולוגיה. לדבריו, תוצאות החברה יושפעו מאקזיטים שבדרך: "אנו לפני בשורות חיוביות, בעיקר בתחום הביוטכנולוגיה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully