וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חברה ישראלית בדרך לבורסת ה-AIM בלונדון: עמיעד מערכות סינון תגייס 6.5 מיליון ליש"ט

טל לוי

27.11.2005 / 12:21

בני גאון: "הנפקת עמיעד היא שלב נוסף באסטרטגיה של גאון אחזקות להוביל חברות מתוך הפורטפוליו של הקבוצה אל שוק ההון"; המסחר צפוי להתחיל ב-5 בדצמבר לפי שווי התחלתי של 129 פני למניה



לאחר ההנפקה של , מצטרפת חברה ישראלית נוספת להנפקה בבורסת ה-AIM - הבורסה השנייה בגודלה בלונדון. חברת עמיעד מערכות סינון, שבשליטת קיבוץ עמיעד וגאון אגרו, עומדת להשלים בימים הקרובים גיוס של 6.5 מיליון לירות שטרלינג לפי שווי של 25.1 מיליון ליש"ט. בעקבות העסקה, החברה האם, גאון אגרו, צפויה לדווח ברבעון הרביעי על רווח הון בסך 8 מיליון שקל לפני מס.



עמיעד תגייס את הסכום כנגד הקצאה של מניות חדשות שיהוו 25.9% מהון המניות של החברה לאחר ההנפקה. מחיר הפתיחה של המניה יהיה 129 פני. החברה צופה כי המסחר יחל ב-5 בדצמבר, אך עדיין לא ברור האם ההנפקה תצא לפועל.



גאון אגרו מחזיקה ב-50% מעמיעד. במסגרת הגיוס, צפויה גאון למכור 32% מאחזקותיה בחברה תמורת 1.5 מיליון ליש"ט (ברוטו) - 12.1 מיליון שקל.



בני גאון, יו"ר קבוצת גאון אחזקות, אמר היום כי הנפקת עמיעד היא שלב נוסף באסטרטגיה של גאון אחזקות להוביל חברות מתוך הפורטפוליו של הקבוצה אל שוק ההון. לדבריו, עמיעד היא סיפור הצלחה ישראלי - חברה תעשייתית, שצמחה מתוך התנועה הקיבוצית. גאון מדגיש כי מדובר בחברה המובילה בישראל בתחום סינון המים לחקלאות ותעשייה. לדבריו, "הנפקת עמיעד תושלם בהצלחה בתוך כשבוע".



מכירות עמיעד בתשעת החודשים הראשונים של 2005 הסתכמו בכ-142.8 מיליון שקל, לעומת 162.7 מיליון שקל בשנת 2004 כולה. החברה דיווחה גם על רווח נטו של 9.8 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2005 לעומת 7.1 מיליון שקל בשנת 2004 כולה. עמיעד עוסקת בייצור ושיווק מסננים לצנרת השקיה ולחקלאות, וכן מסננים לתעשייה. 90% מתוצרתה מיועדים לייצוא.



מניית עמיעד איבדה מתחילת השנה 12% ושווי השוק שלה עומד על 87 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully