וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם בין הנהלת בנק אגוד וועד המנהלים: בונוסים יינתנו בהתאם לתשואה על ההון

עינב בן יהודה

27.11.2005 / 12:37

המנהלים בבנק יהיו זכאים לבונוס במידה והתשואה על ההון תהיה מעל 5%; הבונוס יהיה מדורג בהתאם לתשואה ויגיע על למקסימום של משכורת וחצי - במידה והתשואה על ההון תעלה על 8%



הנהלת וועד המנהלים בבנק חתמו על הסכם לשנתיים המסדיר תשלום בונוסים לתקופה זו.
את הדיונים מטעם הוועד, המייצג כ-190 מבין המנהלים ומורשי החתימה בבנק ניהלו ראש הוועד, יוסי גלייך, וראש חטיבת הבנקים בהסתדרות, ציון שמע.



ההסכם קושר את מענקי המנהלים לתשואות בנק אגוד בלבד. בעבר אופן תגמול המנהלים היה קשור להסכמים שהופעלו בבנק לאומי. המנהלים בבנק יהיו זכאים לבונוס במידה והתשואה על ההון תהיה מעל 5%. הבונוס יהיה מדורג בהתאם לתשואה ויגיע על למקסימום של משכורת וחצי במידה והתשואה על ההון תעלה על 8%.



רולי גירון, סמנכ"ל בנק אגוד וראש אגף משאבים, מסר כי מדובר בהסכם המעניק למנהלים ומורשי החתימה בונוסים על סמך תשואות בנק אגוד בלבד ללא זיקה לגורמים חיצוניים. "העובדה כי ההסכם קושר את המענקים בהתאמה ישירה ומלאה לרווחיות הבנק מחזקת את הקשר בין העובדים לבנק. בנק אגוד משפר את רווחיותו בהתמדה ואנו מאמינים גם כי בעזרת העובדים נוכל להצעיד אותו לרמות רווחיות גבוהות יותר בעתיד - לרווחת כולם", אמר גירון.



לאחרונה נחתם הסכם מול ועד הפקידים בבנק, המייצג כ-600 מכ-1,000 עובדי הבנק, המסדיר את נושא תוספות השכר והמענקים. גם הסכם זה קושר את תוספות השכר והמענקים לתשואה שישיג הבנק.
לאחרונה החלו חלק מבעלי השליטה באגוד במגעים למכירת הבנק לדיסקונט, שהופסקו בימים האחרונים בשל דרישת הבעלים למחיר גבוה יותר. בעקבות מגעים אלו פנו עובדי הבנק להסתדרות בבקשה להכריז על סכסוך עבודה, בשל חששם מפני ההשלכות של רכישת הבנק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully