וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתשים אגן קיבלה אישור גנרי לשיווק קוטל עשבים בארה"ב; המוצר המקורי פותח על ידי Dow ונמכר בכ-80 מ' ד' בשנה

נתן שבע

27.11.2005 / 13:20

סמנכ"ל מוצרים במכתשים אגן, אפי קורן: "בחברה מתכוונים לנגוס נתח שוק משמעותי; ארה"ב מהווה עבור מכתשים אגן אחד ממנועי הצמיחה העיקריים, ואנחנו מאוד גאים על האישור"



, הודיעה היום כי חברת הבת שלה בארה"ב, Farm Saver, קיבלה אישור מהרשויות לשווק גרסה גנרית של Triclopyr. המוצר המקורי פותח על ידי Dow והיקף המכירות השנתי העולמי שלו נאמד בכ-80 מיליון דולר, כאשר ארה"ב מהווה את נתח השוק העיקרי.



המוצר, המשתייך לקבוצת ה-Pyridine Carboxylic Acid, משמש לטיפול בעשבים ועצים קשי הדברה בעיקר בשטחי מרעה וביישומים לא חקלאיים (Non Crop) כגון יערות, גדות תעלות ניקוז ועוד.



למעט Dow שמוכרת את המוצר המקורי, מכתשים היא היחידה בעולם שקיבלה את האישור הגנרי לשיווקו. לדברי סמנכ"ל מוצרים במכתשים אגן, אפי קורן: "בחברה מתכוונים לנגוס נתח שוק משמעותי. אנחנו לא מדווחים כמה בדיוק אבל יותר מ-10% מהשוק ופחות מ-40% ממנו. חדירה של מוצר חדש בתעשייה הגנרית לחקלאות שוחקת אמנם את מחירי המוצר אך אין מדובר בנפילה במחירים כמו בשוק התרופות הגנרי.



"ארה"ב מהווה עבור מכתשים אגן אחד ממנועי הצמיחה העיקריים, ואנחנו מאוד גאים על האישור. שמנו לעצמנו כמטרה בתכנית האסטרטגית להרחיב את סל המוצרים המיועדים לשוק החקלאי והן לשוק הלא חקלאי במדינה", הוסיף.



חברת Farm Saver (בה מחזיקה מכתשים אגן בשליטה מלאה) מוכרת בהיקפים של 60-50 מיליון דולר בשנה, לאחר שהכפילה את מכירותיה בשנתיים האחרונות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully