וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראל מרגלית ממשיך להמר על הסטארט אפ האמריקאי ספאטון: JVP מובילה סבב גיוס שלישי של 15 מיליון דולר

ערן גבאי

27.11.2005 / 14:13

עד היום גייסה החברה 63.5 מיליון דולר; ספאטון נוסדה על ידי ישראלים אך סגרה לפני כשנתיים וחצי את מרכז הפיתוח באבן יהודה ושרדה הודות לכספי JVP



אראל מרגלית ממשיך להמר על חברת הסטארט אפ האמריקאית ספאטון (Sepaton), המפתחת פתרונות מתקדמים לאחסון והגנה על נתונים. החברה גייסה 15 מיליון דולר מ-JVP ומהמשקיעים הקיימים בחברה - ולהאלה פרטנרס ומנלו ונצ'רס.



ספאטון, שכונתה סאנגייט לפני שהחליפה את שמה לפני כשנתיים וחצי, נוסדה על ידי ישראלים אך סגרה לפני כשנתיים את מרכז הפיתוח שלה באבן יהודה והקטינה את מספר העובדים לתשעה בלבד. החברה כמעט נסגרה, אך JVP נותרה המשקיעה היחידה שתמכה בחברה והזרימה לה כסף. לפני כשנה וחצי, הצליחה החברה להשלים גיוס הון של 25 מיליון דולר. בדירקטוריון חברים גם אראל מרגלית ואדם פישר מ-JVP.



עד היום, גייסה החברה 63.5 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי, השלישי במספר, צפוי לשמש להוספת משאבים הנדסיים לצורך הרחבת סל המוצרים של ספאטון, ובכללם גיבוי אתרים מרחוק, דחיסה על בסיס תוכן ויכולות נוספות. החברה תרכז מאמצים גם בתחום הרחבת מכירותיה באופן ישיר, ודרך שותפים עסקיים.



במהלך החודשים האחרונים, הציגה ספאטון גידול במספר לקוחותיה, בין היתר הודות להסכם ההפצה שחתמה עם HP. כיום, היא מנהלת באמצעות ארכיטקטורת ContentAware TM שפיתחה יותר מפטה בייט (מיליון ג'יגה בייט) שלם של נתונים עבור 150 לקוחותיה ברחבי העולם.



שוק האחסון וההגנה על נתונים ארגוניים מתאפיין ברובו בשימוש בטכנולוגיות מסורתיות על גבי ספריות של קלטות וטייפים. הטכנולוגיות החדשות בשוק זה, המציעות גיבוי נתונים על גבי דיסקים, מציגות ביצועים מהירים ואמינים יותר, תוך חיסכון משמעותי במשאבי ניהול ותפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully