וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה של 2.2 מיליון שקל לברם עם ענקית הקמעונאות טארגט; המנכ"ל ברמלי: "אנו מצפים לגדול מהותית ב-2006"

שרון שפורר

27.11.2005 / 14:07

ברם תספק לטארגט מוצרי פלסטיק החל מ-2006; הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-4.4 מיליון שקל מתחילת השנה; ברם הונפקה בבורסה בתל אביב לפני כחודשיים והניבה מאז תשואה שלילית של כ-5% למשקיעים



ברם תעשיות הודיעה הבוקר, כי ברמלי תעשיות פלסטיק, שהיא חברה מאוחדת שלה, קיבלה הזמנה מחברת טארגט בהיקף של 2.2 מיליון שקל. לענקית הקמעונאות טארגט 1,450 סניפים בארה"ב. ההזמנה תסופק בינואר 2006.



ברם עוסקת בפיתוח ייצור ושיווק מוצרי פלסטיק ונמצאת בשליטת ברמלי חיים (כ-70%). החברה חתמה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם שיפור ניכר בתוצאותיה. הכנסות החברה צמחו בקרוב ל-60% ל-36 מיליון שקל והרווח הנקי שלה הסתכם ב-4.4 מיליון שקל - זינוק של כ-91% לעומת התקופה המקבילה, שנה קודם לכן.



מנכ"ל החברה, אלי ברמלי, מספר היום כי מדובר בהסכם מהותי עבור ברמלי, שכן עד היום פעלה החברה בעיקר באירופה ואילו כעת היא משקיעה מאמצי חדירה גם בארה"ב. ההזמנה מטארגט, הגיעה לאחר מספר הזמנות ניסיוניות בהיקף קטן יותר וכיום החברה מוכרת באופן ניסיוני גם בוונצואלה וביפאן - הזמנות בהיקף של מאות אלפי שקלים. בברם מצפים שלאחר ההזמנות הניסיוניות, יגדלו ההזמנות הקבועות באופן מהותי, כך שתציג צמיחה ניכרת בשנת 2006.



שני לקוחות חשובים של החברה באירופה כוללים את אלדי - הקמעונאית הגדולה בגרמניה, לה סניפים גם בארה"ב ורשת קמעונאית גדולה נוספת בפורטוגל, המניבה לחברה הכנסות של כ-50 אלף דולר מדי חודש.



חברת ברם היא שחקנית חדשה בבורסה לני"ע בתל אביב. החברה גייסה לפני כחודשיים 33 מיליון שקל - 13 מיליון שקל מתוכם באג"ח והשאר במניות. ההשקעה בחברה מאז הנפקתה הניבה למשקיעים תשואה שלילית של כ-5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully