וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליה מתקנת נוסח ההתנתקות: חברות ממשלתיות יעדיפו את מפוני גוש קטיף וצפון השומרון בקבלה לעבודה

עינב בן יהודה

27.11.2005 / 14:33

הממשלה אישרה היום הצעה לפיה חברות ממשלתיות הזקוקות לעובדים יחויבו לפנות למרכז להשמה תעסוקתית למפוני עזה וצפון השומרון; כשמדובר במועמדים בעלי כישורים דומים - יש להעדיף את המפונים



הממשלה אישרה היום פה אחד את הצעתו של מ"מ ראש הממשלה ושר האוצר והתמ"ת, אהוד אולמרט, לפיה תינתן העדפה בעת קבלה לעבודה בחברות ממשלתיות למפוני גוש קטיף וצפון השומרון.



על פי ההחלטה חברות אשר חוק החברות הממשלתיות חל עליהן ויזדקקו לעובדים חדשים, יפנו גם למרכז לייעוץ והשמה תעסוקתית למפוני חבל עזה וצפון השומרון המופעל על ידי משרד התמ"ת, על מנת לאפשר למרכז להציע מועמד מבין המפונים.



עוד קובעת ההחלטה כי כאשר מדובר במועמדים בעלי כישורים דומים החברות הממשלתיות יתנו העדפה בקבלה לעבודה למועמדים מקרב המפונים.



אולמרט מציין כי בעקבות תכנית ההתנתקות, נקטעה תעסוקתם של רבים מהמתיישבים וכי אובדן המסגרת הקהילתית, בה הועסקו רבים גרמה לכך שהמתיישבים מתקשים למצוא תעסוקה חלופית.



מינהל רשות החברות הממשלתיות יפנה לחברות וינחה אותן לדווח לשרי האוצר והתמ"ת אחת לחודש ולחברי ועדת השרים לענייני התנתקות אחת לרבעון, את מספר המשרות שנדרשו על ידי החברות, את מספר העובדים החדשים שנקלטו בחברות ואת מספר העובדים החדשים שנקלטו בחברות מקרב המפונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully