וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המחקר הבינלאומית גיגה אינפורמיישן גרופ מקימה מרכז מחקר בישראל

צורי דאר

1.7.2001 / 14:02

ינוהל על ידי האנליסטית אליס סלפטר, שתכסה את תחומי שירותי התקשורת, billing IP, ואת שוק ההיי-טק הישראלי

חברת המחקר הבינלאומית גיגה אינפורמיישן גרופ הודיעה היום על הקמת מרכז מחקר בישראל. החברה, שהתמקדה עד כה במכירת שירותי ייעוץ ומחקר לשוק ההיי-טק המקומי, מינתה את אליס סלפטר לתפקיד מנהלת מחקר (Director Research), והיא תהיה האנליסטית הראשונה של גיגה הממוקמת בישראל. אליס סלפטר תכסה את תחומי שירותי התקשורת ו-IP Billing, וכן היבטים שונים של שוק ההיי-טק הישראלי.

מטעם גיגה אינפורמיישן גרופ ישראל נמסר כי לאליס סלפטר למעלה מ-17 שנות ניסיון בתחום ה-IT, עם התמתחות בשוק היפאני. לפני הצטרפותה לגיגה, היתה אליס סגן נשיא של הסטארט אפ you-niversity.com וכן כיהנה כמנהלת פרויקטים בכירה באמדוקס ישראל כאחראית על השוק היפאני.

בין השנים 1989 ל-1994 עבדה סלפטר ביפאן, שם ניהלה בין השאר, פיתוח מערכות IT לתחום הפיננסים בחברת BZW, מקבוצת הבנקאות הבריטית ברקליס.

"גיגה אינפורמיישן גרופ חוותה צמיחה בקצב מהיר ביותר בישראל מאז הקמתה בשנת 1996, ובמיוחד במהלך השנתיים האחרונות, מאז הקמת גיגה ישראל. אליס תוכל כעת לספק לנו כיסוי אנליסטי מקומי מקיף, על מנת להשלים את התמיכה שמקבלים לקוחותינו בישראל מקהיליית האנליסטים הבינלאומית של גיגה", אמר זוהר בארי, מנכ"ל גיגה אינפורמיישן גרופ ישראל.

גיגה אינפורמיישן גרופ, אשר נוסדה על ידי גדעון גארטנר ב-1996, מספקת ייעוץ בתחום הניהול והטכנולוגיה למקבלי החלטות בענף ה-IT. בארץ פעילה חברת גיגה אינפורמיישן גרופ ישראל משנת 1999, בניהולו של זהר בארי.

בישראל מיוצגות מספר חברות מחקר מובילות בשוק ה-IT, אולם לא לכולן פעילות מחקר מקומית. גרטנר גרופ, שפעילותה בישראל מנוהלת על ידי ברוך גינדין, עוסקת בעיקר במכירות. ינקי גרופ, המנוהלת בישראל על ידי דן בר לב, מקבלת את זוויות המחקר על השוק המקומי מחברת המחקר הישראלית פורסייט.

לעומתן, IDC ישראל, שהיא חלק מקבוצת כותרת בהנהלת ניסו כהן, ומטה גרופ ישראל, בהנהלת ג'ימי שוורצקופף, מבצעות פעילות מחקר על השוק הישראלי על ידי אנליסטים מקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully