וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד המנהלים בבינלאומי מחריף המאבק: ישבש מחר העבודה בכל הסניפים

עינב בן יהודה

27.11.2005 / 15:35

זאת במסגרת דרישתו לבונוס בגין השנים 2003-2004; הנהלת הבנק: דרישת הוועד אינה עולה בקנה אחד עם רמת הרווחיות של הבנק בשנים אלה



ועד המנהלים ומורשי החתימה בבנק מחריף את המאבק במסגרת דרישתו לבונוס בגין השנים 2003 ו-2004. ועד המנהלים, בראשות יונה גולדשלגר, הורה ל-700 חבריו שלא להגיע מחר לעבודה.



במסגרת זו, תשובש מחר העבודה בכל 90 סניפי הבנק ברחבי הארץ, כולל בנק פאג"י. למרות שסניפי הבנק יהיו פתוחים, לא ייפתחו הקופות והכספות, לא יהיה ניתן למשוך ולהפקיד מזומן או צ'קים, ולא יינתנו אישורים לעסקות בניירות ערך, באשראי ובפיקדונות.



ההחלטה להשבית את פעילות כל הסניפים התקבלה במחאה על הודעת הנהלת הבנק כי תנכה משכרם של השובתים. זאת, לאחר שבשבועות האחרונים נוקטים המנהלים ומורשי החתימה בעיצומים נקודתיים.



גולדשלגר אמר כי "ההנהלה מלינה על העיצומים שהחלטנו לנקוט השבוע, אך היא לא מבינה שהיא מביאה זאת על עצמה. נראה כי ההנהלה ממשיכה עם אטימותה, ועלולה לגרום לכך שהפגיעה בלקוחות הבנק תגיע לשיא חדש. חובת ההנהלה להוכיח עכשיו כי טובת הבנק לנגד עיניה ולפעול בהתאם".



מהנהלת הבנק נמסר כי הוגשה היום הצעה נדיבה למנהלים אך גם זו נדחתה על הסף על ידי הוועד: "דרישת הוועד לבונוס בגין רווחי הבנק בשנים 2003 ו-2004 אינה עולה בקנה אחד עם רמת הרווחיות של הבנק בשנים אלה. עובדי הבנק נהנו בתקופה האמורה מעליית שכר ריאלית של כ-10%. בנוסף, שילמה הנהלת הבנק מקדמה בהיקף של 5.6 מיליון שקל בגין בונוס לשנת 2005".



עוד נמסר מההנהלה כי כל סניפי הבנקים יהיו פתוחים מחר לקהל וכי שכרם של מנהלים שינקטו בעיצומים - ינוכה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully