וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון דור, מנכ"ל ניו פארם, עוזב את תפקידו

סיון קלינגבייל

27.11.2005 / 15:39

כך נודע ל-TheMarker; דור צפוי להחליף את תפקידו בראשון בדצמבר; דור התחיל את תפקידו בניו פארם לפני כ-8 שנים בתפקיד סמנכ"ל שיווק וסחר



ירון דור, מנכ"ל ניו פארם, פורש מתפקידו לאחר 5 שנים כמנכ"ל הרשת. כך נודע ל-TheMarker. במהלך השנים שניהל דור את הרשת היא הצליחה לעבור לרווחיות, למרות שעברה מספר רב של בעלויות. דור צפוי להחליף את תפקידו בראשון בדצמבר. דור התחיל את תפקידו בניו פארם לפני כ-8 שנים בתפקיד סמנכ"ל שיווק וסחר.



ניו פארם הוקמה תחת השם כלל פארם. הרשת נמכרה לחבס ב-1997 וזמן קצר לאחר מכן נמכרה לקו-אופ צפון-מטרו. לאחר מכן נקנתה על ידי קבוצת מוזס-בורוביץ'-רוזן כחברה אחות לרשת קלאבמרקט, אותה רכשו ב-2001.



ניו פארם סבלה לאורך השנים מנחיתות מול מתחרתה בשוק הפארמים, סופר פארם. למרות נחיתות פריסתה הנדל"נית והיקף מכירות של כרבע ממכירות סופר פארם, ניו פארם היתה לאחת החברות הרווחיות בקבוצת מוזס-בורוביץ'-רוזן. החברה נמכרה תמורת 18 מיליון דולר לישאל בבעלותו של רוני אלרואי לפני מספר חודשים.



עם הרכישה התחילו בישאל לחפש שותף חדש לרשת. החברה הודיעה לאחרונה כי הגיעה להסכמה עם שופרסל וכי שופרסל תרכוש 50% ממנה. העסקה עדיין לא קיבלה את אישור ההממונה על ההגבלים העסקיים.



גיורא ענבר, יו"ר ניו פארם אישר את הידיעה. לא ניתן היה לקבל את תגובתו של דור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully