וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת ה"מצותתת" אלון-לאופר כפרה בהאשמות נגדה

צבי הראל

27.11.2005 / 15:49

אסנת אלון-לאופר, שהיתה עד לא מכבר שופטת בית משפט השלום לענייני משפחה ונוער בבאר שבע, כפרה היום כפירה מפורטת בכתב האישום שהוגש נגדה; המשפט - בפברואר



מאת צבי הראל ויובל יועז



השופטת אסנת אלון-לאופר, שהיתה עד לא מכבר שופטת בית משפט השלום לענייני משפחה ונוער בבאר שבע, כפרה היום כפירה מפורטת בכתב האישום שהוגש נגדה באחרונה לבית משפט השלום בתל אביב. לאופר מואשמת בסדרה של עבירות: קשירת קשר לביצוע פשע, חדירה לחומר מחשב כדי לעבור עבירה אחרת, פגיעה בפרטיות, קבלת נכסים שהושגו בפשע והטרדה.

השופטים שיושבים במשפטה של אלון-לאופר הם נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, אורי גורן, הילה
גרסטל וד"ר עמירם בנימיני. השופטים אמרו לצדדים כי הם מוכנים לשמוע את המשפט כבר בימים הקרובים. התובעת השיבה כי היא מבקשת ארכה של חודשים אחדים, כדי שמשפטם של נאשמים אחרים בפרשה המופיעים בכתב האישום נגד השופטת, יסתיים.

השופטת לא ישבה על ספסל הנאשמים, אלא לצדו של סניגורה, דוד ליבאי. השופטים קבעו שמשפטה של השופטת לשעבר יתברר בפברואר.



על הגשת כתב האישום החליט לפני כשלושה חודשים היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז. מדובר במקרה נדיר של אישום פלילי נגד שופט מכהן. השופטת אלון-לאופר נאשמת ש"הזמינה חקירה" אצל חוקר פרטי נגד בן זוגה, קצין בכיר בשב"ס, במסגרתה הוזמנו עבורה פלטי שיחות הטלפון הנייד של בן הזוג. בין העבירות שבהן תואשם: קשירת קשר לביצוע פשע, חדירה שלא כדין לחומרי מחשב, פגיעה בפרטיות וקבלת נכסים שהושגו בפשע. אלון-לאופר אף נחשדה ששיקרה בעת חקירתה באזהרה במשטרה. נגד החוקר הפרטי, ה"מתווך" ומוקדן חברת "פלאפון" שהשיגו את פירוט השיחות - רפי אליאסי, רן נחשון ואייל זיסקינד - כבר הוגש כתב אישום בגין עבירות אלה.



הפרשה החלה ככל הנראה לאחר שהשופטת חשדה שבן זוגה מנהל יחסים אינטימיים עם אשה אחרת, והחליטה להפעיל אמצעי בילוש אחריו. בפרקליטות אומרים כי הראיות מבססות חשד שהשופטת מסרה לחוקר את מספר הטלפון הנייד של בן זוגה, ואחר כך קיבלה ממנו את המידע שתמורתו שילמה. ואמנם, כתב האישום נגדה מתאר כיצד הזמינה מהחוקר הפרטי את פירוט השיחות. בהמשך, מופיע תיאור מביך המפרט כיצד צילצלה אלון-לאופר 47 פעם במשך שבועיים לקצינה בשב"ס, בה חשדה כי היא מנהלת רומן עם בן זוגה. "השיחות הללו הגיעו לרמה של הטרדה", קובע כתב האישום.



אלון-לאופר, המכהנת זה תשע שנים כשופטת בבית-המשפט לענייני משפחה, הכחישה את כל האישומים נגדה מתחילת חקירתה. "נטען את כל טענותינו בפירוט בשימוע בפני היועץ המשפטי", אמר סניגורה, דוד ליבאי. באשר להמשך כהונתה כשופטת, אמר ליבאי כי "השופטת אלון-לאופר רואה עצמה כשירה לכהונת שופטת, והיה אם יוגש כתב אישום - היא תתייחס אז למצב החדש".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully