וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון טוב לזרע ג'נטיקס: ההכנסות צמחו ב-18% ל-77 מיליון שקל; הרווח הנקי חצה את רף 10 מיליון שקל

אסף רותם

27.11.2005 / 15:53

תזרים המזומנים מפעילות ברבעון ב-21.4 מיליון שקל, לעומת כ-9 מיליון שקל ברבעון המקביל; ירידה בשיעורי הרווחיות הגולמית



, העוסקת בפיתוח גנטי וטכנולוגי לטיפוח ייצור ושיווק של זרעי מכלוא, נהנתה ברבעון השלישי מעליית מחירי המוצרים ומגידול בהיקף המכירות.



מכירות החברה ברבעון השלישי של 2005 הסתכמו בכ-76.7 מיליון שקל לעומת 65.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-17%. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו המכירות בכ-214.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-207.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



עם זאת, שיעור הרווח הגולמי ירד ברבעון השלישי 2005 ב-4.6% לעומת הרבעון המקביל ל-56%. לעומת זאת, שיעורי הרווח התפעולי ירדו במעט, מ-14.3% ברבעון המקביל ל-14.1% ברבעון השלישי.



הוצאות מחקר ופיתוח הסתכמו בכ-10.3 מיליון שקל ברבעון השלישי בהשוואה לכ-8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 30%.



הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2005 הסתכם בכ-10.4 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-8.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-29%. הזרע סיכמה רבעון טוב גם מבחינת תזרים המזומנים. התזרים מפעילות ברבעון השלישי הסתכם בכ-21.4 מיליון שקל לעומת כ-9 מיליון שקל ברבעון המקביל.



מנכ"ל הזרע ג'נטיקס, רמי דר: "אנו ממשיכים גם הרבעון להציג שיפור, הן בצמיחה והן במדדי הרווחיות בהתאם לתוכניות העבודה הרב שנתיות של החברה".



דר הוסיף כי תחום חברות הזרעים זוכה לאחרונה להתעניינות רבה, הן בארץ והן בעולם, וצפוי לעבור שינויים בשנים הקרובות: "כדי להמשיך ולהיות חברה מובילה אנו מחזקים את שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברות קבוצת VCC, בעלת השליטה בחברה, מגדילים את היקף ההשקעות במחקר ופיתוח, הן במחקרי תשתית בביוטכנולוגיה ופיטופתולוגיה והן במחקר יישומי של פיתוח זני עגבניות ומוצרים נוספים. בנוסף, מצליחה החברה לחזק את האחיזה המסחרית שלה בשווקים מרכזיים, הן באמצעות הקמה וחיזוק של פעילות החברות הבנות והן באמצעות חיזוק שיתוף הפעולה עם המפיצים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully