וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HUAWEI הסינית, בינת ותים צפויות לשדרג את רשת ה-ADSL של בזק בעסקה שתגיע לכ-5 מיליון דולר

ערן גבאי

27.11.2005 / 18:30

כך נודע ל-TheMarker; תאגיד התשתיות HUAWEI פועל בישראל כשנה וחצי ורושם הכנסות של כמיליון שקל בחודש; השדרוג ל-SHDSL נועד לספק רוחבי סרט סימטריים על גבי זוגות נחושת



תאגיד תשתיות התקשורת הגדול בסין HUAWEI, המיוצג בישראל על ידי קבוצת סולגוד תקשורת, בצוותא עם החברות בינת ותים, צפויות לזכות במכרז של בזק לשדרוג רשת ה-ADSL בהיקף ראשוני של כמיליון דולר ובעסקה שעשויה להסתכם בכ-5 מיליון דולר - כך נודע ל-TheMarker. בבזק אומרים כי המכרז טרם הסתיים וטרם נקבע זוכה.



קבוצת סולגוד תקשורת מייצגת את HUAWEI בישראל כבר שנה וחצי, והפעילות, אותה מוביל אמנון נויבך, כבר מניבה לקבוצה יותר ממיליון שקל בחודש. המדובר בשדרוג הרשת לטכנולוגיית ה-SHDSL, טכנולוגיה חדשה שנועדה לספק רוחבי סרט סימטריים על גבי זוגות נחושת. הטכנולוגיה מחליפה את ה-SDSL וה-HDSL, שגם הן טכנולוגיות סימטריות, אולם לא תקניות.



הטכנולוגיה מאפשרת להגיע לרוחבי סרט של עד 2.34 מגה ביט בשנייה על זוג נחושת אחד למרחק של עד 3-4 ק"מ. עם זאת, ניתן להשיג רוחבי סרט גבוהים יותר על ידי שימוש בזוג נוסף, ובעתיד אף ניתן יהיה להגיע לקצבי העברת מידה של 9.2 מגה ביט בשנייה.



סולגוד הודיעה בסוף השבוע במסיבת עיתונאים כי עד סוף השנה תמכור הקבוצה 12 אלף מכשירי I-mate JAM, המכשיר הסלולרי המשלב מחשב כף יד ומקלדת נשלפת, לאחר שמכירות המכשיר ברשת סלקום הגיעו לשיא יומי, בעקבות מבצע המכשירים הגדול של סלקום. הגידול במכירות של מכשירי I-mate באירופה הסתכמו בשנה האחרונה ב-600%. מנכ"ל סולגוד תקשורת, אורן זילברשץ, אמר כי הקבוצה צופה גידול של 100% במכירות של מכשירי ה-I-mate בישראל ב-2006.



סולגוד מייבאת טלפונים סלולריים, טלפונים אלחוטיים, מרכזיות, מערכות VoIP, ציוד תקשורת נתונים ותשתיות תקשורת. החברה מוכרת בהיקף של עשרות מיליוני דולרים בשנה ונחשבת רווחית.



לפני כחצי שנה השקיעה קרן ההשקעות פימי, המנוהלת על ידי ישי דווידי, בסולגוד 10 מיליון דולר, מהם 5 מיליון דולר בהלוואה ו-5 מיליון דולר באופציות. שווי סולגוד לצורך ביצוע ההשקעה נאמד ב-45 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully