וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS הקימה סטארט אפ פנימי שמפתח תוכנה שתאפשר למשתמשים ביתיים לפתח תמונות דיגיטליות בטלוויזיה

גתית פנקס

1.7.2001 / 15:31

חברת המידע הפיננסי D&A מדווחת כי שמו של הסטארט אפ הוא "קרנית"; באנ.די.אס סירבו לספק פרטים נוספים, אולם ככל הנראה 10 מעובדי החברה הוקצו לטובת הסטארט אפ החדש

חברת אנ.די.אס , הנסחרת בבורסות הנאסד"ק ונאסד"ק אירופה, מקימה בימים אלה סטארט אפ פנימי שייקרא "קרנית", ויתמקד בפתרונות להזרמת נתוני מדיה עשירים בצורה אינטראקטיווית - כך מדווחת חברת המידע הפיננסי דולב את אברמוביץ' (D&A).

באנ.די.אס סירבו לספק פרטים נוספים על קרנית, אולם ככל הידוע מדובר בסטארט אפ ששוקד על תוכנה שתאפשר למשתמשים הביתיים בשירותים האינטראקטיוויים של אנ.די.אס לפתח תמונות דיגיטליות באמצעות הטלוויזיה שברשותם, לשמור אותם ולבצע יצוא/יבוא של קבצי תמונות. ככל הידוע, כ-10 עובדים של החברה ממוקדים אך ורק בפיתוח המוצר, שנמצא כעת בשלבים מוקדמים ביותר.

אנ.די.אס מספקת תוכנות ומערכות אינטראקטיוויות להעברה מאובטחת של בידור ומידע לממירים דיגיטליים לטלוויזיה ומחשבים אישיים. החברה גם מפתחת פתרונות שידור להפצה מאובטחת של נתונים ומולטימדיה.

לפי נתונים שהחברה מוסרת, כ-50% ממנויי הטלוויזיה הדיגיטלית ברחבי העולם משתמשים כיום בטכנולוגיות שלה, וכי מספר מנוייה (Pay Television) עומד היום על כ-22 מיליון.

אנ.די.אס היא החברה הבת של News Corp, ושווי השוק שלה היום הוא 1.8 מיליארד דולר. הפיתוח החדש יתבסס על הטכנולוגיות האחרות של החברה, הכוללות את ה"כרטיס החכם" (Smart Card) שלה, על בסיסו מפותחות גם מערכות צפייה בתשלום (Pay Per View) בטלוויזיה רב ערוצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully