וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת משיבה מלחמה: מאיימת בתביעה נגדית נגד "המתמחה"

בועז גריילסמר

28.11.2005 / 8:37

לפני כחודשיים הגישה חברת ההפקה של "המתמחה" תביעה כנגד קשת, בה היא טוענת כי הפורמט של תוכנית "השגריר" הועתק מהתוכנית "המתמחה", אשר משודרת בארה"ב ברשת NBC, ללא אישור



קשת מאיימת בתביעה נגדית כנגד חברת ההפקה האמריקאית פרימנטל של התוכנית "המתמחה" - כך עולה מכתב ההגנה שהגישה אתמול הזכיינית לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בתגובה לתביעה שהוגשה נגדה על ידי חברת ההפקה.



לפני כחודשיים הגישה חברת ההפקה של "המתמחה" תביעה כנגד קשת, בה היא טוענת כי הפורמט של תוכנית "השגריר" הועתק מהתוכנית "המתמחה", אשר משודרת בארה"ב ברשת NBC, ללא אישור. בכתב ההגנה של קשת נכתב כי "גורמים שונים בעולם הביעו עניין בהתקשרות עם קשת בנוגע לסדרת תוכניות הטלוויזיה "השגריר" - אך המגעים בעניין לא צלחו, בעיקר בשל איומים בתביעות משפטיות חסרות בסיס של פרימנטל, איומים שזכו לפרסום ניכר. הנתבעת שומרת על מלוא זכויותיה בעניין זה, לרבות זכותה לתבוע את נזקיה כתוצאה מהתנהלות זו".



לעצם התביעה, כותבים עורכי הדין של קשת, ממשרד רון גזית ושות', כי "אין כל דמיון מהותי בין 'השגריר' ובין פורמט 'המתמחה'. ככל שיימצאו נקודות השקה כאלו ואחרות, הרי מדובר ממילא באלמנטים כלליים שאינם מוגנים על פי דין, ואין בהם כדי לשנות מהמסקנה כי 'השגריר' אינה מפרה את זכויותהתובעת".



בשבוע שעבר פנה עורך הדין הישראלי של "המתמחה" לרשות השנייה, וביקש את כל החומר הנמצא בידי הרשות בנוגע לתוכנית "השגריר". במכתב לרשות כתב עורך הדין כי "סבורנו כי ההכרעה והממצאים שיתבררו בתיק זה יהיו בעלי השלכות על ענף בתקשורת בכלל, ועל זכייתה של קשת במכרז על ערוץ 2 בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully