וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אייל שוקל למזג את וואן תוכנה עם וואן מערכות הבורסאיות

שלומי גולובינסקי

28.11.2005 / 9:26

לצורך המיזוג מינה הדירקטוריון צוות אשר ינהל את תהליך המו"מ וקידום העסקה ויזמין ביצוע הערכת שווי עצמאית של וואן מערכות; וואן תוכנה דיווחה על ירידה ברווח ברבעון השלישי לכמיליון שקל



דירקטריון חברת , הנשלטת על ידי קבוצת מיחשוב ישיר של עדי אייל, שקול אפשרות של עסקת מיזוג לתוך החברה עם חברת וואן שילוב מערכות. וואן מערכות, שגם מניותיה נסחרות בבורסה, היא למעשה חברה אחות של וואן תוכנה. וואן מערכות עוסקת בתחום של שיווק ושילוב מערכות מחשבים (בעיקר חומרה) וישום פתרונות מיחשוב נלווים, פעילויות שלדעת דירקטריון וואן תוכנה, הן משלימות וסינרגטיות לפעילויות החברה.



לצורך כך מינה הדירקטוריון צוות מבין חברי הדירקטוריון אשר ינהל את תהליך המו"מ וקידום העסקה, ובין היתר יזמין ביצוע הערכת שווי עצמאית של וואן מערכות.



וואן תוכנה, המנוהלת על ידי אלדד בר-אדון נחשבת לחברה המרכזית בקבוצת מיחשוב ישיר. היא עוסקת בפיתוח ומכירת מוצרי תוכנה ואשתקד אף רכשה את השליטה בחברת התוכנה רמדור שנקלעה לקשיים. שווי השוק של וואן תוכנה עומד על כ-83 מיליון שקל - כמעט פי 8 משווי השוק של וואן תוכנה.



וואן מערכות מחלקת דיווידנדים רבים, מה שמקל על וואן מערכות דיווחה היום על ירידה חדה ברווחי הרבעון השלישי. אלה הסתכמו ב-1.1 מיליון שקל - לעומת 3.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מתחילת השנה הסתכמו הכנסות וואן תוכנה ב-150 מיליון שקל - גידול של 25% ביחס לתקופה המקבילה. בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח נקי של 7.5 מיליון שקל - ירידה של כ-20% ביחס לרווח שנרשם בתקופה המקבילה אשתקד.



מנגד, את תשעת החודשים הראשונים של 2005 סיימה וואן מערכות עם רווח נקי של 764 אלף שקל במחזור של 146 מיליון שקל. זאת, לעומת הפסד של 2 מיליון שקל במחזור של 114 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully