וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעברות: ההכנסות זינקו ל-105 מיליון שקל

אסף רותם

28.11.2005 / 10:07

הרווח הוכפל ל-5.8 מיליון שקל. מתחילת השנה טיפסה מניית מעברות ב-48% ושווי החברה עומד היום על כ-183 מיליון שקל


מעברות ממשיכה להציג שיפור בתוצאותיה. בתום הרבעון השלישי רשמה החברה, שמזוהה עם מזון התינוקות מטרנה, הכנסה של 105 מיליון שקל - זינוק של 60% לעומת הרבעון המקביל ועלייה של 22% לעומת הרבעון הקודם, שבו רשמה הכנסות בהיקף של 85.9 מיליון שקל. הגידול בהכנסות מיוחס לעלייה בכל תחומי העיסוק, אך בפרט רכישותיה האחרונות של החברה.

ביוני 2005 השלימה החברה את העסקה למיזוג פעילויות חברות תוספי התזונה טעם טבע ואלטמן במסגרת שותפות, שבה אחזקות החברה מגיעות ל-68%. תוצאות פעילות טעם טבע שאוחדו לראשונה בדו"חות, יחד עם מכירות רשת הרוקחות הטבעית, אלטמן, נכנסו תחת סעיף מוצרי תוספי התזונה והוויטמינים. סעיף זה תרם את עיקר הזינוק בשורת ההכנסות עם מכירות בהיקף של 30.3 מיליון שקל. במחצית הראשונה של השנה, מכרה החברה בתחום זה כ-21 מיליון שקל, כך שהרבעון השלישי היווה קפיצת מדרגה של ממש. כמו ברבעון הקודם, נראה שלאחר פרשת רמדיה, מצליחה מעברות להמשיך ולכבוש את נתח השוק העזוב של רמדיה שמכירותיה נפגעו כתוצאה מהפרשה. מעברות רשמה גידול של כ-7 מיליון שקל במכירות מגזר מוצרי המזון ההומני, כלומר מכירות מטרנה.

מנכ"ל מוצרי מעברות, יגאל גלי: "התוצאות ברבעון זה הן פרי האסטרטגיה העסקית של הקבוצה המתמקדת ומרחיבה את פעילותה בתחום המוצרים הסמי-רפואיים. הכניסה לתחום תוספי התזונה באמצעות רכישת שתי חברות ומיזוגן הפכה את מוצרי מעברות לשחקנית המובילה בתחום תוספי התזונה ולחברה הגדולה ביותר במרחב שבין מזון ותרופות. אנו מצפים להמשך התפתחות הקבוצה במרחב זה".

הרווח מפעילות רגילה של מעברות הסתכם ברבעון ב-9.1 מיליון שקל - זינוק של כ-62% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי של החברה הוכפל מהרבעון המקביל ל-5.8 מיליון שקל. ברבעון השני מעברות הרוויחה 5.48 מיליון שקל. לעומת אלה, תזרים המזומנים נחתך מרמה של 7.8 מיליון שקל אשתקד לרמה של 3.4 מיליון שקל ברבעון החולף.

מתחילת השנה, טיפסה מניית מעברות ב-48% ושווי החברה עומד היום על כ-183 מיליון שקל. ביולי 2005, גייסה החברה כ-50 מיליון שקל בהנפקת איגרות חוב סטרייט פרטית שיועדה למשקיעים המוסדיים. ההנפקה נסגרה על הריבית המינימלית של 5.5% עם החזרים שנתיים בשנים 2007- 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully