וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילאון השקעות סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2005 ברווח נקי של 10 מיליון שקל

TheMarker

28.11.2005 / 10:26

מרבית רווחיה של גילאון מקורם בניירות ערך סחירים: ברשות החברה אמצעים נזילים בכ-29 מיליון שקל והון עצמי של כ-27 מיליון שקל; גילאון השקעות מנהלת תיק עצמי, בהפצת ני"ע ובייעוץ כלכלי



השקעות סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2005 ברווח נקי של 10 מיליון שקל כשברבעון השלישי הרוויחה החברה 4.3 מיליון שקל. מספרי ההשוואה לתקופה המקבילה אשתקד לא רלוונטיים, שכן החברה היתה שלד בורסאי ללא פעילות. גילאון השקעות החלה את פעילותה בנובמבר 2004 ואת החודשיים האחרונים של 2004 סיימה ברווח של 0.8 מיליון שקל.



מרבית רווחיה של גילאון באים מניירות ערך סחירים וברשותה כיום אמצעים נזילים בכ-29 מיליון שקל והון עצמי של כ-27 מיליון שקל לעומת הון עצמי של 3.3 מיליון שקל בסוף 2004. הגידול בהון העצמי נובע מהרווחיות השוטפת ומביצוע הנפקות פרטיות וציבוריות.







גילאון השקעות מנהלת תיק עצמי (נוסטרו) של ניירות ערך ונכסים פיננסיים וכן עוסקת בעסקאות של הפצת ניירות ערך ויעוץ כלכלי עבור אחרים. הפעילות מתמקדת בעיקר בניצול פערי ארביטראז' ובניצול עיוותים בשווקים ובין השווקים באופן מיידי ובטווח המיידי.



בנוסף לפעילות לעיל מחזיקה גילאון בכמה השקעות פיננסיות (שכולן השקעות בחברות ציבוריות סחירות בבורסה לני"ע): 26.5% מאונמי שילובים ייזום ופיתוח (שלאחר תקופת הדוח חתמה על הסכם להקצאת 70% ממניות החברה לבעל שליטה בחברת סקיור פרמצבטיקה). במהלך הרבעון השלישי הגדילה גילאון את אחזקותיה בחברת ספרינט לשיעור של כ- 45% (הנמצאת במו"מ לרכישת קרנות הנאמנות וניהול התיקים של חברת מרווחים). כמו כן מחזיקה החברה ב-6.6% ממניות חברת מיקרומדיק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully