וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דש איפקס בדו"ח משובח: ההכנסות שולשו ל-46 מ' שקל

אסף רותם

28.11.2005 / 11:38

הרווח הנקי הסתכם ב-8.5 מיליון שקל. ההון העצמי הגיע ל-143 מיליון שקל. תזרים המזומנים - 17.3 מיליון שקל

בדו"ח הראשון לאחר השינויים האחרונים בדש איפקס - רכישת אחזקות הציבור (כ-12%) בחברה הבת, דש השקעות, ושינוי שם הקבוצה מברגר הולגינגס - רושמים בקבוצה רבעון משובח במיוחד, המצביע על צמיחה במכלול פעילותה. הקבוצה מתמחה בניהול קופות גמל, קרנות נאמנות וניהול תיקי השקעות. כמו כן, עוסקת הקבוצה בחיתום וניהול הנפקות, וכן משמשת כחברה בבורסה לניירות בתל אביב.

הבראתה של החברה באה לידי ביטוי לכל אורך הדו"ח, ובפרט בהון העצמי, שהיה אפסי טרם השינויים והיום, לאחר יותר משנה, עומד על כ-143 מיליון שקל. שורת המהלכים לעיבוי ההון העצמי של ברגר החלה לפני יותר משנה. בספטמבר 2004, נכנס לחברה איש העסקים מוזי ורטהיים, שרכש 20% מההון של ברגר תמורת 14 מיליון שקל. חודשיים לאחר מכן, נכנסו גם חברת שבשליטת חיים כצמן ומתחרו נתן חץ, שהזרימו לחברה 25 מיליון שקל נוספים תמורת 25% מההון. 40 מיליון שקל שהזרימו השותפים החדשים איפשרו לברגר להשלים בתחילת 2005 את רכישתה של חברת איפקס.

הכנסות דש איפקס ברבעון השלישי עמדו על כ-46 מיליון שקל לעומת 16.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 179%. בתשעת החודשים הראשונים של השנה עמדו הכנסות הקבוצה על סכום של 134 מיליון שקל, גידול של 170% לעומת 49.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

מתוך אלה, עולה חשיבות הגאות בשוק ההון, ובפרט זו של שוק ההנפקות וגיוסי ההון. הכנסות החיתום השנתיות של איפקס עומדות על כ-37 מיליון שקל, סכום אדיר, והכנסות פעילות ניהול הכספים של איפקס עומדות, במונחים שנתיים, על כ-29 מיליון שקל.

רווחי הקבוצה ברבעון השלישי לבדו עמדו על כ- 8.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ- 1.5 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2004. בתשעה חודשי פעילות של שנת 2005, רווחי הקבוצה עמדו על 31.1 מיליון שקל, לעומת הפסד של כמיליון שקל בתקופה המקבילה.

נתון חיובי נוסף היה תזרים המזומנים החיובי הגדול של הקבוצה. מתחילת השנה הסתכם תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בסכום של 57 מיליון שקל. זאת, לעומת תזרים מזומנים שלילי בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון האחרון בלבד הסתכם תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ב-17.3 מיליון שקל.

עידו נויברגר וויקטור שמריך, מנכ"לים משותפים בדש איפקס, אמרו עם פרסום הדו"חות: "דש איפקס הולדינגס היא אחת הקבוצות הצומחות ביותר בשוק ההון הישראלי. מרבית המשאבים שלנו עד כה הופנו לגידול וצמיחה בתחום קופות הגמל, משום שרצינו להתבסס ולתת פתרון איכותי לאפיק החיסכון לטווח ארוך. לאחר שהצלחנו ליצור בקופות הגמל קצבי צמיחה גבוהים, אנו מתכוונים בתקופה הקרובה להפנות יותר משאבים ניהוליים ושיווקיים כדי לנסות ולשכפל את ההצלחה גם בתחום קרנות הנאמנות של הקבוצה. בנוסף, אנו נכנסים בימים אלה גם לתחום קרנות הגידור. אנו מודים לעובדי הקבוצה, שעבודתם המעולה נושאת פרי ומאפשרת לקבוצה להמשיך ולצמוח, ולבסס את מעמדה כקבוצה מובילה בתחומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully